  • Data: 2012-12-19 10:23:11
    Temat: Re: pompa CO
    Od: "brunet.wp" <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:kaqksr$o4t$1@news.task.gda.pl...

    > To jest o ile dobrze wyczytalem zestaw do podlaczenia mieszacza, tj. dwoch
    > niezaleznych obiegow. Prawde mowiac wolal bym jeden sterownik do dwoch
    > obiegow, ale byc moze w ofercie Junkersa jest tylko cos takiego. Co do
    > pompy to mysle, ze podlaczysz dowolna pompe. Sterowanie pompa zwykle
    > realizowane jest przez przekaznik w sterowniku, wiec Twoja pompa bedzie
    > OK.
    > Teraz co do koncepcji: jezeli nie rozdzielasz na dzis dwoch obiegow to
    > wogole zrezygnuj z tego ipm1, oraz mieszacza. Ten zestaw rozdziela dwa
> [...]

    Maniek, dzięki. Zaczynam powoli to ogarniać...

    Na pewno na początek będzie tylko jeden obieg grzewczy, niskotemperaturowy.
    Z FW120 nie zrezygnuję, chcę mieć czujnik temperatury zewnętrznej i
    wewnętrznej. Czujnik temperatury wewnętrznej jest umieszczony w FW120?

    Czy IPM1 służy do sterowania siłownikiem mieszacza?

    Jeśli w przyszłości będę chciał zrobić drugi obieg grzewczy (do
    kaloryferów), to IPM1 wystarczy czy też zamiast IPM1 będę musiał zamontować
    IPM2?

    Pytania może banalne, ale przyznaję, że jeszcze się tego uczę...