  • Data: 2012-12-19 10:38:12
    Temat: Re: pompa CO
    Od: "brunet.wp" <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "qlphon" <q...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:karuft$p7s$1@node2.news.atman.pl...
    > Całość wygląda dość dziwnie...
    > Masz już wybrany kocioł, a nie wiesz jeszcze do czego...
    > Może zacznij od początku (wymogów, oczekiwań), a dobór kotła nastąpi
    > gdzieś dalej w procesie planowania...

    Całą instalację mam już zrobioną. Po całości będzie podłogówka. Jakie ja
    teraz mogę stawiać wymogi i oczekiwania? Tylko jedno: aby działało
    bezawaryjnie, ekonomicznie i była stała, komfortowa temperatura w domu :)
    Teraz pozostaje tylko kwestia jak spiąć *wykonaną* instalację z *wybranym*
    kotłem.

    > Z tego co piszesz "powinieneś" wybrać kocioł kondensacyjny, wielofunkcyjny
    > (ogrz. podłogowe + grzejnikowe + CWU)
    > Chyba, że masz chytrałlika, który handlóje takimi kotłami a Twoja
    > instalacja musi po prostu sie dostosować...

    Nie, mój hydraulik nie handluje kotłami ani innymi materiałami. Kocioł
    wybrałem, bo jest szeroko chwalony (np. znajomi mają i sobie chwalą), jest
    relatywnie tani (3500zł) i spełnia moje wymagania.

    A może polecisz inny, lepszy kocioł zamiast tego Junkersa? Jeszcze nic nie
    kupiłem i każdą możliwość rozważę.

    > Przemyśl wszystko od początku...

    Ciągle o tym myślę.