  • Data: 2011-09-09 06:52:08
    Temat: Re: pompa ciepla - dofinansowanie
    Od: Budyń <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Darek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:j4cavg$qd2$1@news.onet.pl...

    > sypialnie również?
    > mówisz o przeświadczeniu, że płytki. A co masz na podłodze?
    > Drewno czy panele chyba nie za bardzo?

    no przecież napisał ze wszędzie :) Ja tez mam wszedzie - a na pokryciu mam płytki,
    panele i wykładzinę.

    > Mieszkają w Twoim domu jacyś starsi ludzie z np. problemami
    > krążenia czy coś w tym stylu?

    A problemy to niby od czego mają być? W normalnym budynku podłoga w ogrzewaniu
    podłogowym jest własciwie zimna w dotyku.

    Oczywiscie można zrobić podłogówkę w nieocieplonym budynku i potem wymusic na niej
    oddawanie 20kW ciepła - podłoga wtedy jest gorąca (byłem w takim biurze), i
    rzeczywiscie problemy zdrowotne mogłyby sie pojawic. Z takich dziwnych i
    nieprawidłowych rozwiazań biorą sie mity które potem latami krążą w necie uzyskując
    wartosc waznego certyfikatu :-)
    Tylko ze to bzdury.
    Jesli przymierzasz sie do podłogówki w nowym budynku - z całą stanowczoscia mogę
    polecic.

    b.