  • Data: 2011-09-09 07:46:04
    Temat: Re: pompa ciepla - dofinansowanie
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    >no przecież napisał ze wszędzie :)

    no to akurat było pytanie retoryczne, zdziwienie...

    >Ja tez mam wszedzie - a na pokryciu mam płytki, panele i wykładzinę.

    no rozkład temperatury jest trchę nienaturalny/niezbyt przyjazny
    do spania tak się wydaje.
    Do tego dochodzi spora bezwładność cieplna - co w przypadku sypialni
    nie jest zbytnio pożądane.

    Pojawia się też kolejny problem, w sypialni bardzo często chodzi się
    bez obuwia. Podłoga o temperaturze powiedzmy około 23-24 stopni będzie
    wydawała się
    dla nogi chłodna, więc aż się prosi rozłożyć jakiś dywan co z drugiej strony
    dyskwalifikuje podłogowe ogrzewanie?

    > krążenia czy coś w tym stylu?

    >Jesli przymierzasz sie do podłogówki w nowym budynku - z całą stanowczoscia
    >mogę polecic.

    tak to ma być nowy dom jednak mam wątpliwości co do sypialni.
    Po drugie w domu będzie mieszkać osoba już w podeszłym wieku,
    która ma problem choć by z puchnącymi nogami i nie wiem właśnie
    czy podłogówka nie spowoduje wzmożenia dolegliwości.

    Generalnie tak wracając do głównego pytania, jeżeli chciał bym
    wymieszać ogrzewanie a mianowicie sypialnie ogrzewane "tradycyjnie",
    to wydaje się, że jednak pompa ciepła traci sens.

    Pozdrawiam
    Darek