  • Data: 2009-08-12 07:49:38
    Temat: Re: rysy na stropie
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krzemo" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    news:7edd5517-1ae9-4428-a3a9-3c9bc7d9927e@c34g2000yq
    i.googlegroups.com...
    >No a ile się zawaliło od tego czasu? Ile było remontowanych? Ile było
    >ratowanych? Ile stropów podstemplowano? Ile domów stoi z pęknięciem że
    >rękę można wcisnąć?

    Widywałem i widuje mnóstwo domów z lat 50-60tych i nie spotkałem sie z
    takimi kataklizmami o których piszesz

    >Wkurza mnie takie bajdurzenie siejące właśnie zamęt w głowie. Jeżeli
    >jest 1% budowli robionych w/w sposobem, a które nie doznały żadnego
    >szwanku przez 40 lat to max i jest to raczej błąd statystyczny
    >(odchylenie) niż prawidłowość.

    Ja myślę ze max 1% doznało jakiś szwanków.
    Zdecydowana wiekszość tych domów stoi, a ze sa remontowane to naturalne. Ale
    remonty te nie dotycza konstrukcji stropów itp. Domy te sa teraz okładane
    styro, przerabiane z kostki mazowieckiej na coś wizualnie ładniejszego itp.
    I nie pisz bzdur że sie zawalaja , stropy pękają itp.

    A odnośnie "atestowanego" betonu. Kiedys róznica w cenie b20 a b15 to było
    kilkadziesiąt zł. Teraz jak ktoś wcześniej pisał ta różnica to 10zł. Czyli
    równowartość worka cementu. Czyli poprzez dodanie 25kg cementu z b15 robi
    sie b20;))

    Pozdrawiam,
    Krzemo.