  • Data: 2009-01-24 15:44:22
    Temat: Re: tulipany
    Od: "Wanda Ch." <w...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 23 Sty, 23:42, Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> wrote:

    >         Chyba je zakopałaś zamiast posadzić

    Nic już nie rozumiem,to miałam ich nie przykrywać ziemią i
    igliwiem.Proszę o instrukcję bo jesienią tego roku będę sadzić większą
    ilość cebulic i żonkili Bardzo się zraziłam po tym wypadku z
    cebulicami i tej jesieni dosadziłam tylko troszkę białych
    tulipanów,mają być póżniejsze od tych które mam(botaniczne) i trochę
    hiacyntów. Czy wykopujecie hiacynty,bo mam je pierwszy raz a swoich
    cebul żadnych nie wykopuję