  • Data: 2013-01-30 12:08:25
    Temat: Re: ustawa smieciowa - kontrole!
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 30 stycznia 2013 10:59:09 UTC+1 użytkownik 4CX250 napisał:

    > Ty naprawde, choc przez chwile w to wierzyles, ze chodzi o czyste lasy?
    > Nie wiesz ze budzety gmin sie nie zapinaja a zwlaszcza po ostatnich
    > nagonkach na gminne fotoradary i straz?

    Tak - wierzylem ze czyste lasy i problem palenia smieci zostanie mocno ograniczony.
    Liczylem sie oczywiscie tez z wyzszym kosztem utrzymania (choc akurat dla mnie
    osobiscie nowy sposob wywozu smieci wychodzi 30% taniej). Jedno z drugim nie ma IMHO
    nic wspolnego. Gmina moze sobie na tym zarobic - ale niech chociaz jest z tego jakas
    korzysc!

    Chyba tego nie przemysleli do konca. U nas gmina juz przyjela sposob rozliczania sie
    - oswiadczenie o ilosci zamieszkalych osob. Wiec juz pole dla patologii sie pojawilo.
    Chyba jednak rozliczanie wedlug wody byloby lepszym pomyslem :]
    pozdr.

    --
    Adam Sz.