  • Data: 2010-07-19 19:50:37
    Temat: Re: uziom
    Od: s_13 <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mam zrobiony uziom fundamentowy, bednarka wychodzi pod tablicą. Elektryk
    stwierdził, że to brzydko będzie wyglądału i uciął ją tuż nad chudziakiem, mówiąc, że
    podłączy linkę 16 mm2 i to się schowa pod wylewką. Teraz tak sobie czytam trochę na
    ten temat i widzę, że GSW powinna być jak najbliżej tablicy, max. 50 cm. I co teraz
    mam zrobić? Zostawić tak, jak jest? Sztukować tą bednarkę?
    > Pozdrawiam.
    >
    > Rick

    a co za różnica, czy będzie to bednarka czy też linka, aby przekrój
    był odpowiedni...
    BTW, uziom powinien być podłączony nie w tablicy, tylko w przyłączu i
    połączony z zerem, a od przyłącza do rozdzielni idzie pięciożyłowa WLZ
    o odpowiednim przekroju...

    pozdrawiam
    s_13