  • Data: 2015-01-15 10:39:34
    Temat: Re: węgiel stanieje.
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-01-14 o 23:29, dolniak pisze:

    > Przyjacielu!
    > W Polsce liczą się trzy partie:partia Oszustów,partia Szaleńców i-nie partia a
    ugrupowanie-Cyników.Cynicy mają totalnie wywalone-trzymają z silniejszym.
    > Oszuści i Szaleńcy maja jeszcze ambicje.Tu jednak sprawa sie komplikuje.Bo o ile
    oszustom się nie wierzy i robi swoje,to nigdy nie wiadomo,co strzeli do lba
    szaleńcowi.Tym bardziej,że na rządzeniu znają się wszyscy jednakowo,czyli
    wcale.Tyle,że szaleńcy o tym nie wiedzą.
    > To na kogo glosować??
    > A wlaśnie,na kogo?
    > Na liście jest 10 nazwisk:dziewięciu porządnych i jeden wcale.Ale wygra ten
    jeden,bo go prezes ustawil na pierwszym miejscu.I nawet wywalić go nie można ,bo
    przecież prezes go wybral,nie naród.Naród tylko wziąl udzial w plebiscycie pt"która
    partia mi sie najbardziej podoba".
    > Więc-póki co-ja mam ich tam,gdzie oni mnie.
    > Pozdro dolniak

    Dobre..

    Pozdro.. TK