  • Data: 2011-03-08 08:27:50
    Temat: Re: zakończenie fundamentów - YTONG
    Od: Budyń <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:il4o9l$bnq$1@news.onet.pl...
    > Mogę się mylić, ale jakoś bardziej bym skłaniał się do tezy, że woda ta
    > nie pozostaje bez wpływu na trwałość muru, a styropianowi raczej nie
    > szkodzi.
    >
    > Fakt, że wewnątrz budynku jest sucho świadczy tylko o tym, że woda się z
    > muru nie wydostaje - na zewnątrz za bardzo nie może, bo powłoki
    > tynkarskie są z reguły szczelne i wody nie przepuszczają, a do wewnątrz
    > też nie, bo... masz sucho :-).

    woda w murach zaczyna sie przekształcac w jakiegos strasznego potwora :) Nie chce mi
    sie rozwijac tematu bo to wykład musi być na temat parcjalnych ciśnień pary itd-
    tylko wnioski - przy sprawnej wentylacji i współcześnie ocieplonym budynku nie
    powinien wystapić zaden negatywny wpływ wody na sciany. Również w ytongu :-)

    b.