  • 31. Data: 2010-06-19 11:17:30
    Temat: Re: Solary i opłacalność. Obliczenie.
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    ====

    ====
    ====

    ====

    > Wniosek jest taki, że instalacja solarna opłaca się dla dużych
    > obiektów, rodzin wielodzietnych powyżej 6 osób, żłobków, basenów w
    > ogródku itp. Nie opłaca się dla statystycznych rodzin, w przypadku
    > których jest to zwykła chęć zrobienia wrażenia na sąsiadach.

    twoje teorie biorą w łeb gdy mieszkańcy lubią sie pluskać pod prysznicem, i
    w wannie a myją sie dwa lub 3 razy dziennie.

    Z ojcem Goriot nikt by raczej nie chciał mieszkać. tak BTW czy światło też
    wydzielasz rodzinie?

  • 32. Data: 2010-06-19 19:57:06
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    > twoje teorie biorą w łeb gdy mieszkańcy lubią sie pluskać pod prysznicem,
    > i w wannie a myją sie dwa lub 3 razy dziennie.

    Wszystkie teorie biorą w łeb jeśli w Ziemię uderzy meteoryt o średnicy 100
    km. Albo np jeżeli jest to rodzina hipopotamów.

    > Z ojcem Goriot nikt by raczej nie chciał mieszkać. tak BTW czy światło
    > też wydzielasz rodzinie?

    Światło świeci się nawet w dzien, bo lubię. Płacę za nie z dochodów, na
    jakie pracuje kapitał 8000 zaoszczędzony na niekupionych solarach.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 33. Data: 2010-06-19 20:04:12
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Jan Werbiński wrote:

    > Wszystkie teorie biorą w łeb jeśli w Ziemię uderzy meteoryt o
    > średnicy 100 km. Albo np jeżeli jest to rodzina hipopotamów.

    wykręcasz sie sianem jak zwykle, a twoje obliczenia są z pupy wyjęte.

    Nie uwzględniaja zużycia wody w kuchni (bo jednak ciepłą wode w kuchni sie
    zużywa), i nie uwzględniaja osób o troszkę wyższych niż twoej standardach
    higienicznych.

  • 34. Data: 2010-06-19 20:44:11
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

> [...]
    > zużywa), i nie uwzględniaja osób o troszkę wyższych niż twoej standardach

    Przedstawiłem model i tak, nie uwzględniłem 40 000 000 innych przypadków, bo
    każdy człowiek jest inny.
    I nie piszemy tu na temat moich standardów, ale polskich.

  • 35. Data: 2010-06-19 22:22:13
    Od: "Maniek4" <s...@c...chrl>

    Użytkownik "quent" <quent75 maupa gmail skasuj com> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Jajek" <2...@1...com> napisał w wiadomości
    >
    > Ja też. Szkoda, że tylko jeden kandydat ma takie poglądy.

    Ostatnio slyszalem jego poglady w radio. Podobno jazda ze swiatlami jest
    sprytnym posunieciem zeby samochod wiecej palil, ba nawet byly wyliczenia,
    ze jest to 0,6 l/100km. Ilosc swiatel na skrzyzowaniacha tez, ograniczenie
    predkosci tez po to by samochody wiecej palily. Nawet fotoradary sa po to,
    bo kierowca zwalnia przed nim i pozniej przyspiesza palac wiecej paliwa a
    paliwo jak wiadomo to akcyza. Pasy dla autobusow tez, bo wiekszy tlok, korki
    i takie tam.
    Kurcze, ze tez niektorych przypadkow nie trzeba leczyc przymusowo... Nie no
    kandydat fajny, choc na tle reszty wcale nie wyglada najgorzej.

    Pozdro.. TK

  • 36. Data: 2010-06-19 22:26:27
    Od: "Maniek4" <s...@c...chrl>

    Użytkownik "Quent" <x...@x...com> napisał w wiadomości

    > A to akurat jest wprost oczywiste! Jak w ogole ktos moze sie temu
    > sprzeciwiac???

    Tez nie wiem.
    Mozna by taka corke sprzedawac do burdelu np., albo kazac stac przy
    obwodnicy. Jak syn do niech tanczy na rurze w barze dla pedalow, zawsze
    mozna by w fotelu posiesiedziec, niech bachory robia. A tu nie mozna, co za
    kraj...

    TK

  • 37. Data: 2010-06-19 22:29:10
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Maniek4" <s...@c...chrl> napisał w wiadomości

    > Kurcze, ze tez niektorych przypadkow nie trzeba leczyc przymusowo... Nie
    > no kandydat fajny,

    Proponował też by kierowców umieszczać w specjalnej szklanej kabinie z
    przodu samochodu. Wtedy będą jeździli ostrożnie bo w wypadku zginą jako
    pierwsi

    >choc na tle reszty wcale nie wyglada najgorzej.
    I dlatego zagłosuje właśnie na Niego.
    No chyba ze do czasu zamkniecia lokali wyborczych wytrzeźwieję;)

    Kris

  • 38. Data: 2010-06-19 22:39:05
    Od: "Maniek4" <s...@c...chrl>

    Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@t...bez.mai.la> napisał w wiadomości

    > Mam tak samo, ale m3 z podwodomierza ogrodowego kosztuje mnie 3,5-4 zł.
    > Przepłacasz strasznie.

    Obaj macie do du..
    Ja mam studnie za 800zl, hydrofor ostatnio za 600 ale to fanaberia, bo
    wczesniej mialem za 250 i tez dawal rade. Przez godzine napompuje ze 3000L i
    woda ogrodowa kosztuje mnie, no nie wiem, malo. Inna sprawa, ze jak mi sie
    zdaje tynkarze zalatwili mi te studnie po zlosci piaskiem i kamieniami tj.
    sypiac to do rury, ale to zupelnie inny temat... W kazdym razie pewnie
    doloze do drugiej studni. :-(

    Pozdro.. TK

  • 39. Data: 2010-06-19 22:54:22
    Od: "Maniek4" <s...@c...chrl>

    > Do mycia zębów wystarczy kubek z ciepłą wodą 0,25 litra. Tak było w
    > przedszkolu.

    O shit, to ja juz rozumiem. :-)

> [...]
    > obliczone.
    > Wybacz, ale nie umiem tego powiedzieć tak, żebyś zrozumiał i nie obraził
    > się. Twoja wiedza jest zdecydowanie zbyt mała, żebyś mógł ze mną
    > dyskutować
    > na tematy zbliżone do fizyki.

    > To jest uwzględnione.
    > Wybacz, ale nie umiem tego powiedzieć tak, żebyś zrozumiał i nie obraził
    > się. Twoja wiedza jest zdecydowanie zbyt mała, żebyś mógł ze mną
    > dyskutować
    > na tematy zbliżone do fizyki.

    > Nie jest to różnica mająca wpływ na istotę tego wyliczenia.

    :-DDDD
    Bardzo dobry argument, a jaki zyciowy... Normalnie powala. Nie ma to jak
    statystyka.
    Oswiec mnie jak to zorganizowac jezeli potrzebuje wiece jak trzy prysznice
    jednorazowo? Moze mamy ciagnac losy??
    Rozbawiles mnie naprawde... :-))

    > Bojler może być pod sufitem lub w piwnicy. Zajmuje MNIEJ miejsca niż

    Nie no rewelacja normalnie. Miedzy plyta gipsowa a blacha dachowa, czy nad
    umywalka zamiast lustra? Wiem, zamiast drzwi. :-DDD
    Nie rozumiem dla czego zasobnik nie moze stac w kotlowni czy w piwnicy a
    bojler moze. Zreszta co za roznica i tak nie mam piwnicy. :-))

    > wymiennik ciepła do solarów i podobne miejsce co ogrzewacz gazowy.

    W kotlowni a nie jak po wojnie na scianie w lazience.

    Pozdro.. TK

  • 40. Data: 2010-06-19 23:04:01
    Od: "Maniek4" <s...@c...chrl>

    > Przedstawiłem model i tak, nie uwzględniłem 40 000 000 innych przypadków,
    > bo każdy człowiek jest inny.
    > I nie piszemy tu na temat moich standardów, ale polskich.

    Skoro sobie przyjales taki model i nad nim wylacznie chcesz pracowac to nic
    tylko przytaknac, bo co zmieni jak ktos napisze, ze ma inaczej? Nie rozumiem
    co Ty chcesz udowodnic? To, ze Twoj przypadek jest fajny? Dobra jest fajny,
    mi moze nawet sie podoba, zwlaszcza to "nie manie" wplywu na wyliczenia, ze
    trzy prysznice rano i trzy wieczorem to to samo co szesc. Po prostu
    rewelacja. Masz racje, solary sie zupelnie nie oplacaja dla Twojego
    przypadku.

    Pozdro.. TK