  • Data: 2013-04-22 20:50:43
    Temat: Wentylacja w łazience - lokalizacja kratki
    Od: "Robert" <a...@p...jak.trzeba> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!
    W kupowanym budynku mam błędnie zaprojektowaną kratkę wentylacyjną w
    łazience.
    Wynika to z lokalizacji komina...
    W dużym przybliżeniu rzut ściany wygląda tak:
    http://oi37.tinypic.com/35aufl0.jpg
    Jest to więc pomieszczenie ze skosem. Kratkę symbolizuje ten piękny czerwony
    kwadracik ;-)

    Padł pomysł, żeby przebić się na dach z kolejnym małym "kominem" i
    wyprowadzić nim wentylację z nowej kratki, umiejscowionej gdzieś na
    właściwej wysokości (czyli gdzieś w sąsiedztwie drzwi; skala na rysunku
    zdecydowanie NIE zachowana).
    Czy macie inny pomysł? Czy ciągnąc po linii równoległej do skosu sufitu
    odpowiedni przewód wentylacyjny (pod zabudową) we właściwe okolice i
    montując wentylator, można "wymusić" poprawną wentylację takiej łazienki?
    Będzie to działało, skoro wymuszenie kierowałoby powietrze w dół, w kierunku
    zaznaczonej na rysunku kratki?

    (mam nadzieję, że da się zrozumieć powyższy opis ;-) )

    Z góry dzięki za podpowiedzi.