  • 21. Data: 2016-02-29 08:59:03
    Temat: Re: Wkrętarka NIE akumulatorowa - warto?
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 26 lutego 2016 09:52:05 UTC+1 użytkownik
    > No jak ma być po taniości to ja nie wiem, szkoda mi kasy na badziewny
    > sprzęt. Miałem kiedyś 2 tanie wkrętarki - nigdy więcej

    Jak ktoś wcześniej napisał: czasy że drogie znaczy lepsze już mineły

  • 22. Data: 2016-02-29 10:14:42
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2016-02-29 08:59, Kris wrote:
    > W dniu piątek, 26 lutego 2016 09:52:05 UTC+1 użytkownik
    >
    > Jak ktoś wcześniej napisał: czasy że drogie znaczy lepsze już mineły

    Nigdy nie miną :-)
    Są tylko wyjątki.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 23. Data: 2016-02-29 10:36:46
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 29 lutego 2016 10:14:46 UTC+1 użytkownik quent napisał:
    > Nigdy nie miną :-)
    > Są tylko wyjątki.
    Wyjątkiem jest marka Lidlowa Parkside.
    Niedrogie niby marketowe narzędzia ale bardzo przyzwoitej jakości. Mam już kilka
    różnych i nie narzekam.
    A wyżej chyba Adam wkrętarkę chwalił też

  • 24. Data: 2016-02-29 14:26:57
    Od: Tmek <t...@d...ek>

    W dniu 2016-02-24 o 15:27, s...@g...com pisze:

    > Jak trzeba dolozyc 20-30pln to se kup. Jak wiecej to imho niewarto.
    > Wkręt powinien wchodzić bez oporów, jak trzeba sie namęczyć przy wkręcaniu
    wkrętarką to znaczy ze cos robisz źle :)

    Zalezy co sie tym wkreca, ale ogolnie mowiac sa to bardzo fajne zabawki
    i jak sprubujesz to zmienisz zdanie.

    Wady - drogie.
    Reszta to zalety, wchodzi jak w maslo, masz regulacje momentu wiec jak
    lekko to tez wkreci, rownie latwo wykreca i wkreca.

    Dodatkowa zaleta jest taka ze nie spalisz tego tak jak zwyklej
    wkretarki. Slnik nie jest tu przeciazany bo caly czas sie obraca, w
    wkretarce mozna go zablokowac na opornych srubach, poznie leci duzy
    prad, przegrzewa sie i pali silnik. Druga kewstia ze na zwarciu bardziej
    drenuje aku.

    Odkad posiadlem mala udarowa jest to moje ulubione narzedzie do prac
    wszelakich gdzie, trzeba krecic przy wkretach czy srubach do m8.

    Tak jak z bryczkami, sa dobre, ale samochod lepszy.

    Zwykla wkretarka przy czyms takim sie zakicha, impaktem mozna trzymac
    dwoma placami.

    https://youtu.be/GGzSu5jgmPQ?t=52

    Tmek