  • 161. Data: 2009-04-04 20:09:08
    Temat: Re: Wstawili mi okna :-)
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Marek Dyjor napisal:
    > no wsam raz w przypadku 1W jest prościej bo ona sama jest izolacją :)

    Tak? Przy dowolnie grubo chlapanej spoinie? ;)
    Przy rabaniu bloczkow mlotkiem? Przy zalewaniu
    pionowych spoin zaprawa? Naprzeciw mnie stawiano
    dom z ytonga. Wlos mi sie jezyl na glowie, gdy
    widzialem wykonawstwo.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 162. Data: 2009-04-04 20:44:13
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Jacek_P wrote:

> [...]
    > Przy rabaniu bloczkow mlotkiem? Przy zalewaniu
    > pionowych spoin zaprawa? Naprzeciw mnie stawiano
    > dom z ytonga. Wlos mi sie jezyl na glowie, gdy

    ale jeśłi tak sie robi to nawet 3 warstwową sciane można spierdolić.

  • 163. Data: 2009-04-04 21:48:42
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    > ale jeśłi tak sie robi to nawet 3 warstwową sciane można spierdolić.

    Problem w tym, że to jest powszechne

  • 164. Data: 2009-04-04 22:15:50
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "kiki" <s...@s...ss> napisał w wiadomości

    > <a...@g...com> wrote in message
    .googlegroups.com...

    > cudzysłów jest :-)

    > Teraz bym nigdy nie pozwolił zapapowac dachu. Wiem to od roku i rok po
    > robocie. Wtedy tego nie wiedziałem ale gdybym miał teraz papę to bym kazał
    > ją usunąć i położyć membranę do dachu deskowanego. Zniknął by problem
    > szczeliny wentylacyjnej połaci. Dało by sie mimowolnie uniknąć kilku
    > fuszerek ocieplenia skosów poddasza. Pozostał by problem ścian szczytowych
    > ale też w mniejszym stopniu.

    A gdzie te folie sie kladzie, pod czy na deski??
    Ja czytalem i slyszalem juz o kruszejacych foliach po paru latach. Swego
    czasu opisywal to na tej grupie Piotr Boncza jak u klienta montowal solara i
    co oczy ujzaly pod blacha. To nie jakis kit Kiki, tylko czyste fakty. Nie ma
    nic lepszego i pewniejszego od desek i papy pod pokryciem wlasciwym. Tylko
    Ty biedaku nie wiadomo za co cie tak zycie karze, miales samych debili na
    budowie.

    Swoja droga ciekawa teria z ta papa. Technologia znana od lat i ma sie
    dobrze. Jakis idiota robil ocieplenie i cale set letnie doswiadczenie g.
    warte.

    Pozdro.. TK

  • 165. Data: 2009-04-04 22:18:37
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > Przy oknach pilnowalem, aby byly osadzone w linii styropianu, montaz
    > kolkami do nadproza, wasami do scian bocznych, zwis swobodny do parapetu.
    > No i jakos wypaczac sie nie chca, domykaja sie lekko, slonce na nie
    > swieci, od zachodu wiatry, snieg i deszcze sieka rowno. Nic nie
    > chce sie psuc, tfu, tfu, na psa urok :)

    A no widzisz mam tak samo, tylko nie wszyscy w to wierza, podobno wydaje mi
    sie czy cos tam.

    > Jedynie te nakladki zawiasowe. Cholernie kosztowne, 10 gr za sztuke :)

    Uuuu, to powinienes reklamowac. Jak mozna taki szajs sprzedawac i narazac
    ludzi na takie straty. :-)

    Pozdro.. TK

  • 166. Data: 2009-04-04 22:21:45
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Uzytkownik <a...@g...com> napisal w wiadomosci

    > Zastanawiam sie jeszcze tylko nad przedscianka - moze puszcze ja
    > troche dalej od prawdziwej scianki kolankowej (bedzie wyzsza) i
    > wykoncze parapetem, o tak:

    A wlasnie, zastanawiam sie jak wykonczyc murlate, zawsze daje sie
    przedscianki, czy mozna te belke czyms zlicowac z tynkiem?
    Cholera tak tynkarzy pilnowalem, zeby ladnie scianke kolanowa otynkowali i
    wszystko na nic, te ich rozwalone lby krokwiami tez.

    Pozdro.. TK

  • 167. Data: 2009-04-04 22:25:48
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Uzytkownik <a...@g...com> napisal w wiadomosci

    > http://www.e-mieszkanie.pl/zdjecia_artykul/velux_pod
    dasze_art.jpg

    > Ma ktos z Was tak ? :)

    Wiesz co? Parapety jak parapety, ale ci lokatorzy... :-))) No rewelacja
    normalnie, jak chcesz miec takich, to ja jestem za. Bardzo mi sie podoba.
    :-))

    Pozdro.. TK

  • 168. Data: 2009-04-04 22:32:17
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote in message

    > Problem w tym, że to jest powszechne

    Nie jest powszechne. Mam sciane 1W i zadna z tych powszechnych rzeczy
    opisanych przez Jacka u mnie na budowie nie wystapila.
    Natomiast u mojego sasiada budowali sciane 3W. Trzy warstwy caly pustak od
    srodka, styropian i polowka na zewnatrz, a po trzech warstwach odwrotnie. Od
    wewnatrz polowka, styropian i caly od zewnatrz. Kolejne trzy warstwy i
    zmiana. Unikneli w ten sposob kosztownych jak nie wiem co kotew do sciany
    okladzinowej. Sasiad najwyrazniej sie nie znal i szlo tak do dachu. Wszystko
    mozna spitolic jak sie ma talent. Znam nawet jednego uczestnika tej grupy
    ktoremu spitolili podobno nie do spitolenia sciane 2W, zgadnij kto to? :-)

    Pozdro.. TK

  • 169. Data: 2009-04-04 23:39:11
    Od: Krzemo <p...@g...com>

    On 4 Kwi, 09:54, "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote:

    > ty wypisujesz kolejne bzdety w stylu kikiego.-

    Cóż za błyskotliwa odpowiedź ... w stylu gargamela!
    ;-)

  • 170. Data: 2009-04-04 23:41:12
    Od: Krzemo <p...@g...com>

    On 4 Kwi, 21:04, "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote:
    > a z tego plastiku to napewno można robić duże okna?
    >
    > bo ja sobie odbuściłem plastik ze względu na ograniczenia wielkości okien.

    Myślisz że "drewno" nie ma ograniczeń ...?
    ;-)