  • 291. Data: 2009-04-06 22:48:29
    Temat: Re: Wstawili mi okna :-)
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    "JanuszK" <J...@m...o2.pl> wrote in message
    news:grdk52$3ph$1@news.dialog.net.pl...

    > Kiki pleciesz pierdoły, mam okna zaprawione na piankę i otynkowane i NIE
    Będziesz w Reihu to jak bedziesz jechał to rozglądaj się po budowach.
    Wszyscy mają taśmami oklejone.

  • 292. Data: 2009-04-06 22:49:40
    Od: a...@g...com

    On 7 Kwi, 00:41, "kiki" <s...@s...ss> wrote:

    > Ta i ci od razu zapianowali zamiast zamontowac jak należy :-)

    Nie prowokuj bo fajnie byloby zamknac juz ten watek, wszyscy napisali
    co chcieli, nikt nikogo nie przekonal, mnie juz denerwuje klikanie 10
    razy w "nowsze >" zeby zobaczyc kto znowu napisal o plesni, a kto
    napisal ze jest glupi etc ;))
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 293. Data: 2009-04-06 23:33:59
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "kiki" <s...@s...ss> napisał w wiadomości

    > Będziesz w Reihu to jak bedziesz jechał to rozglądaj się po budowach.
    > Wszyscy mają taśmami oklejone.

    A w USA sex oralny malzenski jest prawnie zabroniony.

    Pozdro.. TK

  • 294. Data: 2009-04-06 23:54:43
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > a jesteś pewien czy tylko z grzeczności zaprzeczasz.

    :-)))
    Czy jestem pewien? Tak sadze, zreszta to i tak nie ma znaczenia. Grupa nie
    jest miejscem na analize czyjejs psychiki, choc niektorym piszacym na te
    grupe psychoterapia z pewnoscia by sie przydala, a no niejaki G dla
    przykladu. W kazdym razie pomijam obiektywne personalne watpliwosci i
    skupiam sie na argumentach, przynajmniej chcialbym zeby tak bylo. :-)

    > mamy błachy problem postawiony do rangi śmiertelnie poważnej sprawy, mamy
    > co chwila powtarzane historie o pleśniach i grzybach które zjedzą okna,
    > mamy produkt mało obecnie popularny który sie chce wylansować.

    Mamy tez brak namacalnego potwierdzenia tego smiertelnego problemu, przy
    najmniej wiekszosc z nas. Ale wiesz co? Moze wpadamy w pulapke demokracji.
    Demokracja to podobno raj dla idiotow, bo mozna wiekszoscia glosow uznac co
    sie chce, a podobno idiotow jest najwiecej. :-) Tak czy siak jak swiat dlugi
    ja z tymi okiennymi problemami sie nie spotkalem i pozostane przy swoim
    zdaniu, co tam wolno mi.

    > mnie to ewidentnie wygląda na agresywny marketing.

    Moze wiara w nieomylnosc wlasnych przekonan? Co tam, kazdy ma prawo. Mnie
    juz nudzi ta dyskusja, tym bardziej ze jakos nie gorzej mi sie zyje bez
    tasmy uszczelniajacej w oknach a po wydaniu 2000 zl na taki montaz pewnie
    szczesliwszy bym nie byl, wiec chyba EOT.

    Pozdro.. TK

  • 295. Data: 2009-04-07 08:01:30
    Od: Krzemo <p...@g...com>

    On 6 Kwi, 15:44, "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote:

    > jak czytam to co pisze kolega Krzemo to zbyt mi to mocno zajeżdża dobrze
    > wyuczona lekcją agresywnego marketingu,

    A mnie Twoje wypowiedzi zajeżdżają nastolatkiem ...
    ;-)

    No to jak? Pochwalisz się w końcu w jakiej dziedzinie budowlanki
    jesteś "wykonawcą", czy po prostu fandzoliłeś bez sensu jak zwykle?
    ;-)

    >zbyt wiele argumentów i porażających
    > obrazowych przykładów, jak na zwykłego zaangażowanego  inwestora.

    Chcesz powiedzieć że zwykły inwestor to taki mało inteligentny że nie
    potrafi obrazowo przedstawić swoich argumentów?
    Obrażasz inwestorów - a to nie ładnie! Ponoć papu Ci dają...
    ;-)

    Co do mojej osoby wystarczy przeanalizować wpisy w innych wątkach żeby
    mieć pewność że z marketingiem i reklamą (szczególnie uszczelnień do
    okien) nie mam nic wspólnego.
    ;-)

    Popadasz w marketo-paranoję - uważaj! Nie podnoś tego kamienia bo
    wyskoczy spod niego agresywny sprzedawca i sprzeda Ci taśmę!
    :-)))))))))))))))))))))

    Pozdrawiam,
    Krzemo.

  • 296. Data: 2009-04-07 08:13:19
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Maniek4 wrote:
> [...]
    > zyje bez tasmy uszczelniajacej w oknach a po wydaniu 2000 zl na taki
    > montaz pewnie szczesliwszy bym nie byl, wiec chyba EOT.

    jak człowiek posumuje wszytskei genialne wynalazki których nie zamontował w
    domu to się odrazu bogatszy robi:)

  • 297. Data: 2009-04-07 08:15:12
    Od: Krzemo <p...@g...com>

    wiadomościnews:grdjp9$bj6$1@news.onet.pl...

> [...]
    > jest miejscem na analize czyjejs psychiki, choc niektorym piszacym na te
    > grupe psychoterapia z pewnoscia by sie przydala, a no niejaki G dla

    A ja mam taką teorię że niejaki "Marek Dyjor" to troll. Zobacz jak
    umiejętnie podgrzewa atmosferę.. szuka sprzymierzeńców, antagonizuje,
    wmawia że ktoś coś napisał mimo że tego nie napisał, i przede
    wszystkim robi wszystko żeby temat (nudny już) nie umarł...
    ;-)

    Nie pisałem że pleśnie zjedzą okna, mówiłem że mogą się pojawić a to
    spora różnica. To taka różnica jak pomiędzy powiedzeniem że jesteś
    całkowitym bezmózgowcem a stwierdzeniem że może nie powiedziałeś nic
    mądrego...
    ;-)

    > Mamy tez brak namacalnego potwierdzenia tego śmiertelnego problemu,

    Zapraszam na oględziny... będziesz sobie mógł pleśń pomacać.. no ale
    ten problem nie jest śmiertelny (przecież pisałem że od tego nie
    umarłem)
    ;-)

    > wiec chyba EOT.

    Tak by było najlepiej...
    ;-)

    Pozdrawiam,
    Krzemo.

  • 298. Data: 2009-04-07 08:18:49
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Krzemo wrote:

> [...]
    >
    > No to jak? Pochwalisz się w końcu w jakiej dziedzinie budowlanki
    > jesteś "wykonawcą", czy po prostu fandzoliłeś bez sensu jak zwykle?

    instalacje sanitarne jakby co drogi kolego. :)

    > Chcesz powiedzieć że zwykły inwestor to taki mało inteligentny że nie
    > potrafi obrazowo przedstawić swoich argumentów?
    > Obrażasz inwestorów - a to nie ładnie! Ponoć papu Ci dają...
    > ;-)

    imho przesadzasz, zbyt agresywnie bronisz tej sprawy, jakby to był prawdziwy
    straszny problem polskiego budownictwa.

  • 299. Data: 2009-04-07 08:23:56
    Od: Krzemo <p...@g...com>

    wiadomościnews:grd407$2em$1@inews.gazeta.pl...

    Oj za darmo w mordę dostać można... przyjedź na pragę po 22:00
    ;-)

    Powiem więcej - jak pierwszy raz chciałem się budować to pracownik
    Xella zaoferował że wyposaży moją ekipę w sprzęt, ubrania i za darmo
    ich przeszkoli. W zamian za to ja miałem pozwolić na filmowanie mojej
    budowy... Niestety ekipa nawaliła (może wystraszyli się tego
    filmowania) i nic z tego nie wyszło.

    >Wszyscy

    Zgadza sie - jak je sobie sam kupisz... Ale nie mają wtedy na plecach
    napisu reklamowego np. "OKNOPLAST" prawda?
    ;-)

    > Zgadza sie, jak przegladam katalogi Bety i widze buty w cenniku po 200 -
    > 300zl na podeszwie Vibram, to taki drelich robi wrazenie. Sam do pracki
    > kupilem sobie po polarku i sprawuje sie super juz drugi rok.

    Bo to takie ubrania dla takich "robotników" jak my ...
    ;-)

  • 300. Data: 2009-04-07 08:26:44
    Od: Krzemo <p...@g...com>

    On 6 Kwi, 10:24, "Maniek4" <b...@w...pl> wrote:
    > Użytkownik "Krzemo" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > To w koncu w porwanych i smierdzacy, czy nie?

    W porwanych (czy śmierdzących nie wiem - kiki wąchał ja nie :-)