  • 311. Data: 2009-04-08 18:23:29
    Temat: Re: Wstawili mi okna :-)
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Krzemo wrote:

    > A skoro już podałeś "dziedzinę" to zadam Ci małe pytanko (do
    > fachowca)... Jak wykonujesz przejście przez ścianę piwniczną rurą
    > kanalizacyjną....?

    tak samo jak każdą inną rura czy kablem :)

    tylko ciekawe ile osób tak robi?

    otwory powinny być ładnie równo wykonane (najlepiej albo wiercone albo
    zrobione poprzez wtopienie przejścia. Uszczelniamy zaś łańcuchami do
    uszczelnień. Metoda jest najlepsza. można co prawda kombinować z ceresitami
    ale może sie okazać że wyjdzie drożej niż łańcuch, ponadto jeśli mamy duże
    ciśnienie wód podskórnych to może nam wilgoć przeniknąć przez otwór.

    Mieliśmy taką historię pod Kielcami, w projekcie nikt nie zaprojektował
    sensownego przejścia i na wiosnę po zimie woda przebiła sie przez
    uszczelnienie.