  • 301. Data: 2009-04-07 08:27:33
    Temat: Re: Wstawili mi okna :-)
    Od: Krzemo <p...@g...com>

    On 6 Kwi, 23:42, "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote:

    > dobrze stwierdziłęś.
    >
    > chinska ceramika jest super.

    Ta z muzeum?
    ;-)

  • 302. Data: 2009-04-07 08:28:41
    Od: Krzemo <p...@g...com>

    wiadomościnews:gre0re$p5h$1@opal.futuro.pl...

    > A w USA sex oralny malzenski jest prawnie zabroniony.

    Nie w każdym stanie.
    ;-)

  • 303. Data: 2009-04-07 08:30:30
    Od: Krzemo <p...@g...com>

    On 6 Kwi, 21:21, JanuszK <J...@m...o2.pl> wrote:

    > Kiki pleciesz pierdoły, mam okna zaprawione na piankę i otynkowane

    No właśnie - a ktoś pieprzył o jakimś silikonie... Sama pianka a na to
    tynk! Tak to "fahofcy robiom w polszce"
    ;-)

  • 304. Data: 2009-04-07 08:36:24
    Od: Krzemo <p...@g...com>

    On 6 Kwi, 15:41, "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    0yqe.googlegroups.com...

    > to tak jak ty. też na masz o oknach takie pojęcie że wiesz co klepać o
    > tasiemkach i potrafisz stwierdzić że lepsze były gazety lub pakuły z konopi

    Pakuły to znany i dobry uszczelniacz. W oknach teraz daje się czasem
    sznur z gąbki (postęp technologiczny) bo jest jeszcze lepszy. O
    pakułach wiem dużo...
    ;-)

    A Ty nie odwracaj kota ogonem "expercie". To w końcu co tam porabiasz
    w tej budowlance? Tak trudno Ci to wyjawić? Przecież to jest grupa o
    budowaniu , a Ty jesteś budowlańcem... tylko z jakiej dziedziny?

  • 305. Data: 2009-04-07 09:08:38
    Od: Krzemo <p...@g...com>

    On 7 Kwi, 10:18, "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote:

    > instalacje sanitarne jakby co drogi kolego. :)

    > imho przesadzasz, zbyt agresywnie bronisz tej sprawy, jakby to był prawdziwy
    > straszny problem polskiego budownictwa.

    Straszny problem polskiego budownitwa to "bylejakość" i montowanie na
    samą pianę to właśnie taka "bylejakość".
    ;-)

    A skoro już podałeś "dziedzinę" to zadam Ci małe pytanko (do
    fachowca)... Jak wykonujesz przejście przez ścianę piwniczną rurą
    kanalizacyjną....?

  • 306. Data: 2009-04-07 12:56:56
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzemo" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

> [...]

    A skoro już podałeś "dziedzinę" to zadam Ci małe pytanko (do
    fachowca)... Jak wykonujesz przejście przez ścianę piwniczną rurą

    Robisz dziure w ścianie piwnicznej- wsadzasz rure i ew zapiankujesz. I nic
    złego się nie dzieje- no chyba ze wysoki poziom wód gruntowych.
    Wiem, wiem zaraz ktoś napisze że ta rura powinna być owinięta izolacją
    taśmami itp zeby zachowac ciągłośc izolacji pzreciwwilgociowej ściany
    piwnicznej. Taki marketingowo-muratorowy bełkot. Ale w większości przypadków
    przy normalnych warunkach gruntowych mój sposób wystarcza. A jak ktos chce
    to może wydawać 2000zł na tasiemki rozpręzne, kilkaset złotych na taśmy
    uszczelniające itp
    Ja swoje pieniądze szanuje za bardzo żeby płacić za nowinki, niepotzrebne
    gadzety marketingowe itp.

    Krzysiek

  • 307. Data: 2009-04-07 13:04:20
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    "Krzemo" <p...@g...com> wrote in message
    .googlegroups.com...

    >Nie w każdym stanie.

    W texasie nie wolno przed ślubem razem mieszkać chyba :-)

  • 308. Data: 2009-04-07 13:05:21
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    > "Krzemo" <p...@g...com> wrote in message
    .googlegroups.com...

    > W texasie nie wolno przed ślubem razem mieszkać chyba :-)
    To siedziałbym jak nic w pierdlu

    Krzysiek

  • 309. Data: 2009-04-07 16:31:10
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > To siedziałbym jak nic w pierdlu

    Doloz do tego to co pisalem wyzej i rozstrzelaja Cie na miejscu bez sadu.
    Tam policja sie nie ceregieli.

    Pozdro.. TK

  • 310. Data: 2009-04-07 16:38:27
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    >Bo to takie ubrania dla takich "robotników" jak my ...

    Masz racje, robola w ciuchach Bety ze swieca szukac. Jeden z moich kolegow w
    tych butach po Tatrach chodzil. :-)
    Ja wole Vibrama w cywilnym wydaniu. :-)

    Pozdro.. TK