  • 191. Data: 2009-04-05 16:42:55
    Temat: Re: Wstawili mi okna :-)
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Piotr Kąkol wrote:

    > Możesz to jakoś uzasadnić?
    >
    > Akurat wymieniam stare okna w domu budowanym w latach 80-tych i
    > zamierzam dopłacić, ok 2000 zł, do montażu trzywartswowego.

    twoja forsa twój wybór napewno będziesz zadowolony z tej inwestycji.

  • 192. Data: 2009-04-05 17:43:33
    Od: Piotr Kąkol <x...@t...pbz>

    Dnia Sun, 5 Apr 2009 18:42:55 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

    > twoja forsa twój wybór napewno będziesz zadowolony z tej inwestycji.

    Że mój wybór to ja wiem, ciekaw jestem dlaczego Twoim zdaniem, nie ma sensu
    stosowanie trzywarstwowego systemu montażu w domu innym, niż pasywny.
    --
    Piotr Kąkol email: x...@t...pbz

  • 193. Data: 2009-04-05 18:00:47
    Od: JanuszK <J...@m...o2.pl>

    Piotr Kąkol wrote:

    > Możesz to jakoś uzasadnić?
    >
    > Akurat wymieniam stare okna w domu budowanym w latach 80-tych i zamierzam
    > dopłacić, ok 2000 zł, do montażu trzywartswowego.

    Lepiej wydaj tą forsę na ocieplenie tzn kup za to więcejocieplenia niż
    planujesz, będzie z tego większy pożytek dla ciebie.

    --
    -----
    Pozdr

  • 194. Data: 2009-04-05 18:45:54
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Piotr Kąkol wrote:

    > Że mój wybór to ja wiem, ciekaw jestem dlaczego Twoim zdaniem, nie ma
    > sensu stosowanie trzywarstwowego systemu montażu w domu innym, niż
    > pasywny.

    bo kożyści są dość iluzoryczne, pomijajać opowieści kolegi, który straszy że
    jak tak nei zrobisz to spotkają cie wszelkie plagi egipskie.

  • 195. Data: 2009-04-05 18:56:16
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Piotr Kąkol" <x...@t...pbz> napisał w wiadomości

    > Że mój wybór to ja wiem, ciekaw jestem dlaczego Twoim zdaniem, nie ma
    > sensu
    > stosowanie trzywarstwowego systemu montażu w domu innym, niż pasywny.

    Za dwa tysiace wiecej to ja bym sie dwa razy zastanowil. Gdyby roznica byla
    jakas tam symboliczna to owszem, ale za dwa tysiace kupic sobie pare metrow
    tasiemek no to nie wiem. Jak Ci nie zal zrob jak koledzy mowia, zamontuj 3W,
    jak troche liczysz to zastanow sie jeszcze raz. W brew pozorom za te
    pieniadze sporo namacalnych spraw mozna zalatwic.
    Argumenty za i przeciw mogles poznac w zyjacym dotad tym watku, a i troche
    nizej w kolejnym watku ktos pytal gdzie te tasmy przykleic. Decyzje podejmij
    sam.

    Pozdro.. TK

  • 196. Data: 2009-04-05 19:02:35
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > kiki?

    Ktoz by inny.. :-))

    Pozdro.. TK

  • 197. Data: 2009-04-05 19:04:34
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Krzemo" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    h.googlegroups.com...
    On 5 Kwi, 00:15, "Maniek4" <b...@w...pl> wrote:

    >Oni są na każdej budowie, tylko nie każdy zdaje sobie z tego
    >sprawę....

    Prawda, mam tylko nadzieje, nie na kazdej i nie wszyscy.

    Pozdro.. TK

  • 198. Data: 2009-04-05 19:23:29
    Od: "na102" <g...@P...FM>

    Uzytkownik <a...@g...com> napisal w wiadomosci
    h.googlegroups.com...
    > On 5 Kwi, 00:21, "Maniek4" <b...@w...pl> wrote:

    ciach

    > http://szyna.civ.pl/pod2.jpg
    po co ci te wieszaki na tej krokwi miedzy oknami??

    ciach
    pozdrawiam

  • 199. Data: 2009-04-05 19:48:33
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    > Dnia Sun, 5 Apr 2009 07:25:34 +0200, Marek Dyjor napisał(a):
    >

    > Akurat wymieniam stare okna w domu budowanym w latach 80-tych i zamierzam
    > dopłacić, ok 2000 zł, do montażu trzywartswowego.

    Możesz uzasadnić sens tej dopłaty?

    Kris

  • 200. Data: 2009-04-05 19:56:32
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Kris wrote:
    > Użytkownik "Krzemo" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    > news:cf1ab3eb-f527-Przystając na bylejakość montażu promujemy i
    > propagujemy tą
    > bylejakość. I ma ona się dobrze....
    > ;-)
    > Tragizujmy !!!
    > ;-)

    > http://oknotest.pl/pl/monta__okien___jak_zrobi__to_p
    oprawnie.php

    czy na głownej stronie reklama firmy tremco pojawia sie przypadkiem?

    czy to oni sa sponsorem tego serwisu.