  • Data: 2011-12-09 13:15:05
    Temat: drewno kominkowe, jakie i jak kupic
    Od: Michał sirapacz Gut <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    troche glupie pytanie ale wyjasnie czemu takie:D

    kominek mam juz 3 lub 4 lata i caly czas jest bardzo intensywnie
    eksploatowany:)

    przez ten czas wypalałem drewno z jabłoni pozostałe po wycięciu części sadu.
    teraz zauwazylem ze wygrzebuje już końcówkę i zostalo mi może na miesiąc
    lub góra dwa palenia.
    Podpowiedzcie jak to jest z kupowaniem na metry przestrzenne: lepiej
    ukladane a drozej czy nasypowe a taniej? nie wiem jak to wagowo sie
    ksztaltuje.

    jakie drewno najtaniej oplaca sie uzywac?
    osika wyglada na tania...
    czy jest sens kupowania drozszego drewna?