  • 71. Data: 2009-07-05 20:38:38
    Temat: Re: zbrojenie ławy 4fi16 - norma czy przesada?
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "shaman" <s...@p...wytnij.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:h2qltd$faf$1@news.onet.pl...

    > Gorzej jeśli ta rada to wszystko co masz do powiedzenia odnośnie tematu
    > wątku.

    Bylem pierwszy ktory odpowiedzial na Twoje pytanie trzymajac sie tematu i po
    przeczytaniu calosci jak do tej pory zdania nie zmienilem.

    > niepotrzebnie aż tyle samokrytyki.. ;P

    Dorosnij chlopie.

    TK

  • 72. Data: 2009-07-06 08:25:32
    Od: shaman <s...@o...pl>

    Maniek4 pisze:
    > Użytkownik "shaman" <s...@p...wytnij.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Bylem pierwszy ktory odpowiedzial na Twoje pytanie trzymajac sie tematu i po
    > przeczytaniu calosci jak do tej pory zdania nie zmienilem.

    To prawda - byłeś pierwszy i chwała Ci za to.

    > Dorosnij chlopie.

    Zaiste argumentacja na wysokim poziomie. Powinieneś się skryć pod ziemią
    za tego posta o cięciu cytatów a Ty jeszcze mędrkujesz.

    Jeśli łączysz się modemem 2400bps to jeszcze Cię mogę zrozumieć, ale
    jeśli nie to wrzuć na luz.

    Jeśli masz coś do dodania odnośnie zbrojenia to chętnie poczytam - w
    innym przypadku plz EOT bo sie temat rozłazi.

    PZDR
    Shaman