  • 21. Data: 2009-01-30 21:55:45
    Temat: Re: AEROC - czy ktoś budował z tych bloczków?
    Od: JanuszK <J...@m...o2.pl>

    Marek Dyjor wrote:

    > da sie U=0.23
    > YTONG dla gr 400 mm odpowiednio 0.23
    Pisałeś o cegle a cegła składa się z wypalonej gliny i ma wymiary
    6*12*25cm, a to o czym piszesz to pustak.

    > a teraz udowodnij że sciana będzie miała 0.5
    Nie chce mi się, mam ciekawsze zajęcia :), ale są ludzie omammieni
    reklamą ściany 1W którzy się przewieźli i ją ocieplają, wiesz dlaczego?
    bo bloczek może ma 0.23 ale w teorii a praktyka jest taka sobie.
    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 22. Data: 2009-01-30 22:44:43
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    JanuszK wrote:

    > Pisałeś o cegle a cegła składa się z wypalonej gliny i ma wymiary
    > 6*12*25cm, a to o czym piszesz to pustak.

    acha widzę że teraz idziesz w zaparte i wykręcasz kota do góry ogonem.
    Typowe

> [...]
    > reklamą ściany 1W którzy się przewieźli i ją ocieplają, wiesz
    > dlaczego? bo bloczek może ma 0.23 ale w teorii a praktyka jest taka

    wiem dlaczego, bo dom murowali partacze. slyszałem już że komuś ytonga
    murarze murowali na zwykła zaprawe cem wap z pionowymi spoinami, inni
    szczeliny murowali cegłami, słyszałem też o wylewanych z betonu nadprożach
    itp...

    dowodem na trzymanie parametrów jest mój dom który działa zgodnie z tym co
    policzyłem w OZC.