  • 91. Data: 2010-11-06 19:26:46
    Temat: Re: Płyta indukcyjna
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Laphroaig" <m...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:ib49nu$vba$1@news.onet.pl...

    > Omawianego urzadzenia, czyli kuchenki gazowej/indukcyjnej?

    Nie narzekam.

  • 92. Data: 2010-11-06 20:28:38
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "Filip KK" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Kolejna sprawa, oprócz tego co tu wszyscy napisali.. To jeśli np. słyszysz
    > infradźwięki, a jest sporo osób, którzy je słyszą, to dostaniesz SZAŁU!!!!
    > Mnie osobiście do szału doprowadza bzyczenie takiej indukcji, ja to
    > słyszę, wiele osób nie słyszy.. Poza tym jak gotujesz coś na małym
    > "gazie", to ciągłe słychać "bzy i cisza... Bzy i cisza... Bzy i cisza..."
    > jest to też wkurzające. Trzecia sprawa, to dużo droższy

    A mi przy małym gazie gwizda kuchenka gazowa Whirlpola. I mnie to strasznie
    wqrwia, muszę zwiększyć lub zmniejszyć gaz.
    Oprócz Whirlpola inne tak mają? Mastercook mi nie gwizdał.

    > jest prąd od gazu.
    > Czwarty minus, to taki.. Że ciągle widać brud, plamy.
    >
    > Na plusy:
    > - Indukcja jest wydajniejsza od gazu, szybciej gotujesz wodę w garnku..
    > - Łatwość w utrzymaniu czystości
    > - Bezpieczniej używać indukcji, nie wybuchniesz w domu jak Ci ogień
    > wygaśnie (możesz śmiało też wyjść z domu, ustawiając gotowanie czegoś na
    > określony czas)

    To jakiś prehistoryk ta kuchenka gazowa.
    Aktualne mają zabezpieczenia.

    --
    Irokez

  • 93. Data: 2010-11-06 21:12:00
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Irokez" <n...@e...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > strasznie wqrwia, muszę zwiększyć lub zmniejszyć gaz.
    > Oprócz Whirlpola inne tak mają? Mastercook mi nie gwizdał.

    Mi gwizda gorenje, ale tylko najwiekszy palnik i slabo, nie wqrwia.

  • 94. Data: 2010-11-06 22:43:57
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    > Indukcja daje większą kontrolę i moc.

    Indukcja kontrole daje co najwyzej taka sama i to tez nie podstawowe modele.

    Pozdro.. TK

  • 95. Data: 2010-11-06 22:58:11
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    > I jak ma się to do porównania gazu z indukcją?

    Pewnie tak samo jak reakcja lancuchowa uranu z "przerabianiem wodoru w hel"
    w dodatku pod duzym cisnieniem

    > Z tego jest cała energia kiedykolwiek dostępna na Ziemi i na Słońcu.

    I ma sie to do indukcji i gazu? :-DDDD

    Pozdro.. TK

  • 96. Data: 2010-11-07 00:44:14
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    > Użytkownik "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> napisał w wiadomości

    > Indukcja kontrole daje co najwyzej taka sama i to tez nie podstawowe
    > modele.

    Indukcja Alaska z Makro kupiona za 150, obecnie ok 80 zł. Timer,
    utrzymywanie temperatury, zabezpieczenia. Moc nie pamiętam, ale chyba 1,5
    lub 2kW. Precyzyjnie utrzymuje moc. Trzeba ją wyczuć.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 97. Data: 2010-11-07 00:45:57
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    > Użytkownik "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> napisał w wiadomości

    > Pewnie tak samo jak reakcja lancuchowa uranu z "przerabianiem wodoru w
    > hel" w dodatku pod duzym cisnieniem

    W obu reakcjach chodzi o to samo e=mc2

    > I ma sie to do indukcji i gazu? :-DDDD

    Nijak. Jak być czytał uważnie, to zobaczyłbyś że to jest zupełnie oftopiczne
    odgałęzienie wątku i już nikt nie pamięta o co chodzi.

  • 98. Data: 2010-11-07 01:18:26
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    > Indukcja Alaska z Makro kupiona za 150, obecnie ok 80 zł. Timer,
    > utrzymywanie temperatury, zabezpieczenia. Moc nie pamiętam, ale chyba 1,5
    > lub 2kW. Precyzyjnie utrzymuje moc. Trzeba ją wyczuć.

    I to ma byc lepsze od manualnej, plynnej regulacji mocy? Ile to ma stopni
    regulacji 7, 9? Gazu nie musisz wyczuwac. Te tanie modele mozna sobie, nawet
    gotowalem kiedys na czyms takim. Wyczuc to malo powiedziane, zwlaszcza
    gotujac ziemniaki ktore jak by nie patrzyl troche sie pienia w czasie
    gotowania. Dobry komfort gwarantuja dobre plyty, ale niestety nie kosztuja
    80zl. Porownywanie regulacji do gazu to strzal kula w plot. Tajmer i
    zabezpieczenia to tez juz zadne nie wiadomo co.
    Sam chwale sobie indukcje, ale indukcja indukcji nie rowna i o tym tez warto
    pamietac.
    Dla mnie indukcja poza oczywista zaleta czyszczenia to rowniez czesc blatu
    roboczego bez wystajacych palnikow. Mozliwosc zastosowania jakiego sie chce
    okapu i brak lepiacych nalotow na meblach, nie musze sie nachlac zeby
    ustawic wlasciwa moc na podstawie obserwacji plomienia i garow nie musze
    brac przez szmate. Ale regulacja mocy moze byc co najwyzej podobna do gazu.

    Pozdro.. TK

    Pozdro.. TK

  • 99. Data: 2010-11-07 01:22:46
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    > W obu reakcjach chodzi o to samo e=mc2

    Taa, mozna zjesc padline znaleziona w rowie albo schabowego i tez gowno
    bedzie. :-))

    > Nijak. Jak być czytał uważnie, to zobaczyłbyś że to jest zupełnie
    > oftopiczne odgałęzienie wątku i już nikt nie pamięta o co chodzi.

    Nie pamietasz o co chodzi a zarzucasz mi nieuwazne czytanie? Do przerostu
    subiektywizmu dorzucamy jeszcze hipokryzje?

    Pozdro.. TK

  • 100. Data: 2010-11-07 04:51:15
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-11-06 08:58, Jan Werbinski pisze:
    > Użytkownik "Filip KK" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Demagogicznie porównujesz bez uwzględnienia ilości gotowanego żarcia.

    Ja coś porównuję? Ja nic nie porównuję, kolega wolim dał porównanie,
    napisał że co drugi dzień gotuje obiad, wtedy płacił 35 zł, teraz 120 zł.

    > Zegarem niektórzy liczą

    Mój zegar nie ma funkcji liczenia. Nie liczy też zużywania czasu.
    Jeśli są takie zegary, to zacofany widocznie jestem, że nie mam o nim
    pojęcia..