    From: "marko1a" <m...@l...de>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: -20 mrozu jak wasz C.O. się czują?
    Date: Mon, 21 Dec 2009 09:28:13 +0100

    Użytkownik "Osadnik" <o...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:hgm87j$9e7$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > To coś "nie tak" nazywa sie wyłączanie palnika przy włączonej pompie w efekcie
    > cała nagrzana woda wraca do pieca który mając pieroński ciąg w kominie
    > zamienia sie w grzejnik i wyciąga calutkie ciepło z wody. I to są olbrzymie
    > straty. Wiec nie mogę dopuszczać kotła do wyłączenia się. Ideałem by było
    > gdybym mógł sterować niezależnie i włącznie planika i pompa ale pompa chodzi
    > jak głupia 24h na dobę. dopiero ja ja zdalnie wyłączę cały moduł CO w kotle to
    > wtedy pompa sie wyłącza.
    > Wszystko było by lepiej gdyby nie było takiej integracji w tym kotle a jedyna
> [...]

    Jaki to jest piec u ciebie?
    U mnie w Vaillant jest taki punkt w ustawieniach kotła w którym ustala się ile
    minut ma jeszcze działac pompa po wyłączeniu palnika.
    I to działa. Nie mam problemu. Poszukaj u siebie, moze masz tez coś takiego
    albo jest coś zwalone i dlatego pompa chodzi nonstop.

    > ewentualnie po proszę schemat elektroniczny od Junkersa KW23 Euroline... (tak
    > wiem, tanie gówno).

    Alez mój vaillant VUW240plus to tez n adzień dzisiejszy tanie gówno i dlatego
    bez żalu za kilka lat zamienię na taniego kondensata :)

    Marek