  • Data: 2009-12-21 09:13:39
    Temat: Re: -20 mrozu jak wasz C.O. się czują?
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 19 Gru, 17:27, "kiki" <k...@k...net> wrote:
    > Mnie wychodzi, że mam jeszcze zapas mocy. Woda na wyjściu z pieca 55 stopni.
    > Jeszcze mam te 10-15 stopni Celsiusza w zapasie na wyjściu z pieca.

    W podlogi dzis w nocy puszczalem 45st C. Stwierdzam, ze jest
    zdecydowanie za cieplo - zle mi sie spalo, na termometrze polozonym
    przy oknie - 22st C, pol metra nad ziemia - 24st C :( Nie mam jeszcze
    zadnego sterownika i puszczam stala temperature od paru dni i
    niezaleznie od temperatur na zewnatrz w srodku mam tylko wahania 20-22
    co mi wogole nie przeszkadza ;) Dzisiaj zmniejszam do 40st C i bedzie
    OK ;-)

    Zuzycie dzisiaj moze sprawdze :-)
    pozdr.

    --