  • Data: 2009-12-21 09:02:32
    Temat: Re: -20 mrozu jak wasz C.O. się czują?
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:hgnbns$ni6$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > U mnie w Vaillant jest taki punkt w ustawieniach kotła w którym ustala się
    > ile minut ma jeszcze działac pompa po wyłączeniu palnika.
    > I to działa. Nie mam problemu. Poszukaj u siebie, moze masz tez coś
    > takiego albo jest coś zwalone i dlatego pompa chodzi nonstop.

    A no, moze byc. To nazywa sie wybieg pompy, parametr okresla ile czasu pompa
    pracuje po zakonczeniu grzania. Ustawienia fabryczne sa bez sensu, bo u mnie
    bylo 15min. Nie wspominajac juz, ze czas pracy mieszacza byl ustawiony na
    24min. i ochrona przeciwzamrozeniowa kotla (pomieszczenia) +10C. Te
    wszystkie ustawienia warto z glowa przejzec.

    Pozdro.. TK