eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieBrama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl › Re: Brama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Tue, 4 Aug 2015 04:07:28 -0700 (PDT)
    <1...@g...com>
    <mpfpuf$2e3$1@node2.news.atman.pl>
    <8...@g...com>
    <mpfupm$763$1@node2.news.atman.pl>
    <0...@g...com>
    <mpndqe$f74$1@node2.news.atman.pl>
    <2...@g...com>
    <mpnpi2$qpg$1@node2.news.atman.pl>
    <5...@g...com>
    <mppu5u$rt2$1@node1.news.atman.pl>
    <8...@g...com>
    <mpq56f$419$1@node2.news.atman.pl>
    Subject: Re: Brama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl
    From: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu wtorek, 4 sierpnia 2015 12:46:41 UTC+2 użytkownik Ergie napisał:
    > Nie potrzebuję ustawy by wiedzieć kiedy zaczyna się życie ludzkie i że
    > należy mu się szacunek. Tak samo jak moja matula nie potrzebuje ustawy by
    > pościć w piątek i nie pracować w niedzielę. Oczywiście jak taka ustawa
    > powstanie to nie będzie jej przeszkadzać - ale jej istnienie lub nie nie ma
    > znaczenia dla jej życia.

    Znaczy sie inni mogą zabijac, to dopuszczasz, bylbys ty nie zabijał, dobrze
    zrozmialem?

    > A co do pytania - osobiście jestem zarówno przeciw eutanazji (jeśli o to
    > pytasz) ale akceptuję to że ktoś może mieć inne zdanie i nie uważam tego że
    > moje jest ważniejsze.

    eutanazja to troche co innego bo jednak mozna zapytac o zdanie delikwenta i mozna mu
    inna pomoc zaproponowac.

    > Dorośli to temat na inną dyskusję bo to nałóg jak wiele - nie widzę powodu
    > by zabraniać pornografii a zezwalać na papierosy itp.

    kwestia rozwazenia skali szkod spolecznych.

    > Zastanów się na chwilę tak technicznie - najprostsza sytuacja jest sobie
    > jakiś serwis plików (np. chomik) na którym leżą zarówno rzeczy dobre jak i
    > pornografia. Chcesz zablokować dostęp do całego serwisu? Tak właśnie
    > działają Chiny. Dostawca nie jest w stanie filtrować poszczególnych plików
    > bo nie ma "katalogu" który plik jest dobry a który nie i ktoś by ten katalog
    > musiał codziennie uaktualniać co jest nierealne.

    co jest nierealne? Zapis w regulaminie ze pornografia jest be i uzytkownicy beda
    usuwani wraz ze stosowną informacją do organow scigania. Czekasz na zgloszenie od
    uzytkownikow - to konto jest trefne i ciach mach -zablokowane.
    A serwis, wyobraz sobie dziala nadal.

    Powstana zatem serwisy wylacznie pornograficzne - a te latwo zablokowac w calosci.

    Da sie -tylko trzeba chciac. Oczywiscie powstana sieci szyfrowane jak teraz dla
    pedofili. Ale dostac sie tam to juz trzeba umiec - 90% dostepu do pornografii sie
    wyczysci.

    > O aplikacjach - zarówno w sklepie Microsoftu i jak i Appla każda aplikacja
    > jest weryfikowana i nie chodzi tylko o porno ale nawet zwykł rozbierany
    > poker ze statycznym zdjęciem modelki nie ma prawa się pojawić. Na androidzie
    > po pierwsze sklep googla jest mniej restrykcyjny a po drugie można wgrywać
    > aplikacje spoza sklepu.

    a no to wole gugla - wiecej nieco tej korporacyjnej wolnosci. I tyle z glosowania
    nogami :)

    > Przy takim podejściu to znowu niczego nie osiągną - przez dwa lata będą
    > "sprzątać" wymieniając obcych na swoich a w tym czasie budowa dróg i inne
    > inwestycje staną w miejscu.

    ja nie mysle o perspektywie 2 lat tylko 200 :-) W skali mikro -20 :-)

    Aczkolwiek na koniec kadencji musza miec dobre wyniki by wygrac kolejny raz.

    b.