eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieBrama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl › Re: Brama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl
    From: "Ergie" <e...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Brama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl
    Date: Tue, 4 Aug 2015 15:34:46 +0200
    <8...@g...com>
    <mpfupm$763$1@node2.news.atman.pl>
    <0...@g...com>
    <mpndqe$f74$1@node2.news.atman.pl>
    <2...@g...com>
    <mpnpi2$qpg$1@node2.news.atman.pl>
    <5...@g...com>
    <mppu5u$rt2$1@node1.news.atman.pl>
    <8...@g...com>
    <mpq56f$419$1@node2.news.atman.pl>
    <3...@g...com>

    dyskusyjnych:373c108d-3cab-48d5-9c3b-c818ed0c0f59@go
    oglegroups.com...

    > Znaczy sie inni mogą zabijac, to dopuszczasz, bylbys ty nie zabijał,
    > dobrze zrozmialem?

    Dopuszczam taką możliwość że _większość_ moich rodaków będzie za legalizacją
    eutanazji i dla _mnie_ nie będzie to powodem do wyprowadzki z kraju ani
    organizowania zamachu stanu. Nie będę tym zachwycony ale nie będzie to jakiś
    wielki dyskomfort.

    > eutanazja to troche co innego bo jednak mozna zapytac o zdanie delikwenta
    > i mozna mu inna pomoc zaproponowac.

    No więc nie wiem, o co pytasz - czy może chodzi Ci o wybór "najsilniejszego"
    zarodka i "odrzucanie" pozostałych czy o coś jeszcze innego.

    No więc każde działanie które prowadzi do utraty czyjegoś życia mnie się nie
    podoba ale jestem w stanie do pewnego stopnia zrozumieć że dla kogoś innego
    życie nie jest wartością samo w sobie. Jestem w stanie zrozumieć osobę chorą
    która nie chce żyć - osobiście jej nie pomogę, ale jej też nie potępię.
    Oczywiście w przypadku aborcji kwestia jest inna bo tu rodzice decydują za
    dzieci więc nie mam mowy o "braku chęci do życia", ale też nie potępię
    takiej osoby jeśli powody którymi się kieruje są inne od "rozmyśliłam się"
    czy tym podobnych.

    > kwestia rozwazenia skali szkod spolecznych.

    Moim zdaniem papierosy są odpowiedzialne za większe szkody. Ot choćby ta
    najbardziej widoczna - nowotwory i śmierć.

    > co jest nierealne? Zapis w regulaminie ze pornografia jest be i
    > uzytkownicy beda usuwani wraz ze stosowną informacją do organow scigania.
    > Czekasz na zgloszenie od uzytkownikow - to konto
    > jest trefne i ciach mach -zablokowane.
    > A serwis, wyobraz sobie dziala nadal.

    Moment! Zwykle serwis jest w _innym_ kraju i tam pornografia nie jest "be".
    Z punktu widzenia polskiego providera nie masz wpływu na zawartość a tylko
    możesz pozwalać łączyć z serwisem lub nie.

    > Powstana zatem serwisy wylacznie pornograficzne - a te latwo zablokowac w
    > calosci.

    Takie serwisy to bez problemu filtruje każdy program ochrony
    rodzicielskiej - to nie problem.

    > Da sie -tylko trzeba chciac.

    Rozbawia mnie Twoja naiwność. Nawet Chinom przy w zasadzie nieograniczonych
    możliwościach finansowych i sprzętowych się nie udałą aż taka cenzura
    internetu a Ty twierdzisz że wystarczy chcieć :-)

    > a no to wole gugla - wiecej nieco tej korporacyjnej wolnosci. I tyle z
    > glosowania nogami :)

    Czyli Twoja wolność ważniejsza od ochrony nieletnich przed pornografią :-)
    Bliższa koszula ciału :-)

    > ja nie mysle o perspektywie 2 lat tylko 200 :-) W skali mikro -20 :-)

    Ale za dwa lata oni się nawzajem pokłócą i tyle będzie tych rządów.
    Zauważ że rząd PO był jedynym przez 25 lat który wytrwał całą kadencję.
    Szanse na to że PiS to powtórzy oceniam na bardzo niskie - nie dlatego że
    ich nie lubię ale dlatego że Ci ludzie już nie raz rządzili i nie raz się
    kłócili.

    Pozdrawiam
    Ergie