eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieBrama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl › Re: Brama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Fri, 7 Aug 2015 03:16:53 -0700 (PDT)
    <e...@g...com>
    <mpsg40$gcn$1@node1.news.atman.pl>
    <7...@g...com>
    <mpshae$hj7$1@node1.news.atman.pl>
    <e...@g...com>
    <mpss0f$sjn$1@node1.news.atman.pl>
    <4...@g...com>
    <mpv3pk$6l8$1@node1.news.atman.pl>
    <5...@g...com>
    <mpvqf1$tme$1@node1.news.atman.pl>
    <8...@g...com>
    <mq1q4o$v45$1@node1.news.atman.pl>
    Subject: Re: Brama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl
    From: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu piątek, 7 sierpnia 2015 10:27:05 UTC+2 użytkownik Ergie napisał:
    > Użytkownik "Budyń" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Dalej powtarzasz manipulację - jakoby ta ustawa coś _tworzyła_ "strukturę
    > pozwalającą na zło".
    > Tę sytuację stworzyła konstytucja i wynikająca z niej zasada co nie jest
    > zabronione jest dozwolone. Ustawa tę samowolkę _ogranicza_.

    ergie, mnie sie nie chce z toba toczyc walki jak z mastim gdzie kazdy argument jest
    odrzucany "bo tak".

    Konstytucja mówi:
    Art. 38.
    Rzeczpospolita Polska zapewnia każdemu człowiekowi prawną ochronę życia.

    Dodatkowo obowiązuje:
    Międzynarodowy Pakt Praw Obywatelskich i Politycznych (Dz. U. z 1977 r. Nr 38, poz.
    167)
    1. Każda istota ludzka ma przyrodzone prawo do życia. Prawo to powinno być chronione
    ustawą. Nikt nie może być samowolnie pozbawiony życia.

    oraz
    Konwencję o Ochronie Praw Człowieka i Podstawowych Wolności (Dz. U. z 1993 r. Nr 61,
    poz. 284)
    1. Prawo każdego człowieka do życia jest chronione przez ustawę. Nikt nie może być
    umyślnie pozbawiony życia, wyjąwszy przypadki wykonania wyroku sądowego, skazującego
    za przestępstwo, za które ustawa przewiduje taką karę.

    zatem zabijanie nigdy nie było dopuszczalne -a ta ustawa to sankcjonuje -braklo
    elementu wprowadzenia dobrej ustawy. Zatem ustalmy , bo pytales, ze kosciol uznal w
    ten sposob i tyle.

    > To herezja. Kościół (katolicki) od "walki" i "nawracania mieczem" odszedł
    > setki lat temu.

    Nie zrozumiales mnie. Nie chodzi o nawracanie na sile. Chodzi o to ze oddajemy rozne
    pola (te lewackie pomysly) bez walki. Komunia dla rozwiedzionech -"milosiernie byłoby
    ich dopuścic", "homoseksualizm - szukajmy w nich wartosci".
    Otóż moze kosciol zacznie glosno mowic "nie" - jesli bedzie ulegał lewackim zadaniom
    to obumrze jako wiara, zostanie tylko fasada, rytuał jak w irlandii.
    A my mamy głosic wiare w Jezusa Chrystusa jako jedyna droge do zbawienia i milosc
    blizniego ale przeciez nie akceptacje zboczeń - bez ogladania sie ze beda mowic ze
    jestesmy ciemnogrodem.
    Lewacki jasnogrod juz teraz proponuje zalegalizowanie pedofilii i aborcje
    pourodzeniową czyli morderstwo noworodka. I oczywiscie zazada od kosciola
    zaakceptowania tego. To droga donikąd.

    > O tym żeby żyć wiarą a więc i miłością bliźniego najczęściej w ogóle nie mam
    > mowy.

    przesadzasz -ale nie az tak wiele, niestety.

    b.