eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieBrama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl › Re: Brama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl
    From: "Ergie" <e...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Brama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl
    Date: Mon, 10 Aug 2015 14:22:48 +0200
    <e...@g...com>
    <mpss0f$sjn$1@node1.news.atman.pl>
    <4...@g...com>
    <mpv3pk$6l8$1@node1.news.atman.pl>
    <5...@g...com>
    <mpvqf1$tme$1@node1.news.atman.pl>
    <8...@g...com>
    <mq1q4o$v45$1@node1.news.atman.pl>
    <7...@g...com>
    <mq2595$fg$1@node2.news.atman.pl>
    <e...@g...com>

    dyskusyjnych:e6d85c5b-6703-42f0-a752-9ecfffdc320b@go
    oglegroups.com...

    > taaak? Gdzie znajdziesz taki zapis formalny?

    Nie pamiętam - przerabiałem to lata temu przy okazji dyskusji czy dopisywać
    do konstutucji "od chwili poczęcia do śmierci" czy nie jest to konieczne.
    Konkluzja była taka że aby zabronić aborcji trzeba dopisać że mamy na myśli
    człowieka "od poczęcia" bo bez tego dopisku to tylko "od urodzenia".

    > Była - bo wymyślono "wątpliwosci" kiedy powstaje człowiek i w konsekwencji
    > umożliwiono obejscie konstytucji.

    Nie to nie są wątpliwości, a oczywista oczywistość.
    Wątpliwości były kiedy powstaje "życie" a nie "człowiek". Nikt nie zakłada
    że życie w brzuchu kobiety to "człowiek" bo gdyby tak było to: kobieta w
    ciąży byłaby dwoma osobami a więc by musiała płacić za dwa bilety wstępu do
    ZOO, a w samochodzie zarejestrowanym na 5 osób mogły by jechać tylko dwie i
    pół kobiety w ciąży itd.

    > a widziales zeby ktokolwiek gdziekolwiek zapisał "dopuszcza sie zabójstwo
    > dziecka przed 22 tygodniem ciazy"? Nie -bo funkcjonuje dwójmyślenie - to
    > sie nazywa terminacja ciazy nie nie wolno
    > tego nazywac zabijaniem - bo w konsewencji nalezaloby uznac konstytucje i
    > zakazac takich procederow.

    Bo to ni jest zabójstwo bo nie dotyczy zabijania "człowieka".

    > Wszyscy wiedza ze to zabijanie -ale nie wolno tak mowic. Spoleczna
    > schizofrenia.

    Zabijanie tak, ale jakiegoś życia a nie "człowieka".

    > bo mogl nie podpisac i zrobic swoją.

    A cóż to za logika - tak mógł zrobić lepiej, ale z tego wcale nie wynika że
    to co zrobił jest złe :-)

    No chyba że dochodzimy do grzechu zaniechania ale wtedy robi się absurdalnie
    bo trzeba by ekskomunikować cały PiS i Kaczyńskiego bo jak rządzili to mogli
    zakazać InVitro, a tego nie zrobili - i przez to przez kolejne lata InVitro
    było dozwolone.

    A teraz robi się całkiem "zabawnie" bo nowy prezydent publicznie poparł
    InVitro :-) I co teraz? Pewien biskup nabrał wody w usta :-)

    > A do ciebie tez musze duzymi literami? Widze ze wiesz o co chodzi - po co
    > wydziwiasz. Dobra duzymi literami: jest forsowana propozycja o
    > dopuszczeniu "dla rozwodnikow zyjacych w nowych
    > zwiazkach".

    Tego nie napisałeś a ja nic o tym nie wiem, więc odniosłem się do tego co
    napisałeś. Jeśli w KK jest dyskusja na temat dopuszczenia regularnych
    "jawnogrzeszników" do komunii to jest ona dla mnie "dziwna". Ciężko mi zając
    stanowisko w sprawie która mnie nie dotyczy - poczekam na uzasadnienie.

    > owszem - ale kierunek jest aby uznac homoseksualizm za cos normalnego.

    Nie wiem, gdzie dostrzegasz taki kierunek - owszem działalności KK
    szczegółowo nie śledzę, ale takiej dyskusji nigdzie nie widziałem.

    > aaa nie nie - my im na sile nic nie robimy - ale my nie akceptujemy ich
    > grzechu. A wlasnie takie tandencje jak napisales sie pojawiają -
    > akceptowac bez warunkow. My ich wzywamy do
    > porzucenia grzechu. Wiec kosciol jest otwarty na grzesznikow by nimi
    > przestali byc - a oczekiwania sa by był otwarty nie zwracajac uwagi na
    > grzech.

    Wiesz, granica pomiędzy potępianiem grzechu a potępianiem grzesznika jest
    dość płynna. Nieraz i nie dwa słyszałem wypowiedzi ludzi (nie tylko
    katolików) którzy potępiali homoseksualizm i homoseksualistów zarazem.

    > Poczytaj listy apastolow. Mieli tam roznych problemow cala mase - prawnych
    > tez.

    To że mieli problemy to ja wiem, pytanie czy się skupiali na tym by zmieniło
    się prawo stanowione czy też skupiali się na ewangelizacji i dążeniu do
    zbawienia. Moim zdaniem to drugie.

    > No i kosciol nie stanowi prawa tylko wskazuje ktore jest dobre a ktore
    > zle.

    Ale dlaczego "lobbuje" by to istniejące złe zmienić?

    Czy potrzebujesz ustawowego zakazu jedzenia mięsa w piątek by wtedy pościć
    zgodnie z Twoją wiarą? Nie!
    Dlaczego więc oczekujesz ustawowego zakazu InVitro?

    Ty jako katolik i tak z niego nigdy nie skorzystasz ani nikomu w tym nie
    pomożesz więc to nie ma wpływu na Twoje życie dlaczego więc oczekujesz prawa
    które kilku niewiernym zabroni stosowania tej metody? Tak, w Twoim
    rozumieniu to jest grzech ale oni rozumują inaczej. Dlaczego oczekujesz
    ustawowego zakazu grzeszenia?

    > zaprawde powiadam ci - niedaleki jestes od zbawienia :) dzieli cie jeden
    > jedyny krok. A potem bedziez narazony, jako ci pierwsi chrzescijanie, na
    > zjedzenie przez wspolczesne lwy.

    Współczesne lwy mnie ni ziębią ni grzeją - mam odwagę mówić i pisać co myślę
    nawet gdy to niepopularne więc i tak jestem narażony na współczesne lwy.

    Pozdrawiam
    Ergie