  • Data: 2015-05-19 17:05:48
    Temat: Re: Budujemy Polskę
    Od: nadir <n...@h...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-05-19 o 13:38, k...@g...com pisze:

    > Sądzisz że jak bym wtedy zauważył że ktoś na
    > koniec głosowania podmienia urnę to bym ryja nie darł? Urna ze 3
    > metry ode mnie stała i ślepy nie jestem. Liczenie głosów jest w
    > komisjach. Potem je tylko dodają. Przy takim systemie nie da się
    > oszukać.
    Fałszowanie nie polega na podmianie urny czy dodawaniu dodatkowych kart
    do głosowania.
    Gdy jesteś członkiem komisji i liczysz głosy, to na kartach z ważnymi
    głosami kontrkandydata dodajesz krzyżyk czy skreślasz kolejnego
    kandydata i nagle robi się głos nieważny. Tak ten myk wygląda.
    W zależności jak są komisje zorganizowane można to zrobić łatwo lub wcale.

    > Jak bym nie brał w tym udziału to może bym pierdolił o
    > fałszowani. Ale brałem i twierdzę że kurwa nie na się oszukać na
    > poziomie komisji a że wyniki są zaraz po podliczeniu podawane
    > publicznie
    No to patrz i płacz.
    https://www.youtube.com/watch?v=1JI8h2dIg1M
    W zasadzie wystarczy obejrzeć pierwszych 20 sekund filmu.