  • Data: 2011-11-06 10:08:08
    Temat: Re: Charakterystyka pogodowa a przesuniecie ...
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 6 Lis, 08:40, "Ghost" <g...@e...pl> wrote:

    > Teraz doczytalem - masz jednak stabilizacje tenmperatury wody? Jesli tak, to

    Od dwoch dni mam w koncu pogodowke :-) Wczesniej mialem sterownik
    stalotemperaturowy (ile ustawilem tyle szlo w podlogi) - regulowalem
    recznie ale raz na pare dni. Teraz z pogodowka wahan wogole nie ma ;)

    > to juz robi czesciowo za jakas forme sprzezenia zwrotnego. Ale nie utrzymasz
    > w ten sposob (stala temperatura wody, np. 30 stopni) stalej temperartury w
    > domu (np.21 stopni) przy zmiennej temparaturze na zewnatrz (gdy przez okres
    > grzewczy temp. na zewenatrz spada od 10 do np. -10) i wtedy musisz biegac i
    > regulowac. Nie ma sily, wiara w bezwladnosc nie pomoze.

    A to oczywiscie, ja tylko pisze ze odpowiednio obliczona i wykonana
    podlogowka nie wymaga 3 lat regulacji na rotametrach tylko dziala
    praktycznie odrazu prawidlowo (w przypadku sterownika pokojowego, w
    przypadku pogodowki trzeba tylko dobrac krzywa) :)
    pozdr.

    --
    Adam