  • Data: 2015-02-24 11:09:33
    Temat: Re: (Ćwierć) inteligentny budynek
    Od: Krzysztof Garus <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 24 lutego 2015 10:26:19 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
    Normalnie jak przechodzę koło furtki zaglądam do skrzynki jak cos jest to wyjmuje a
    gdybym miał skrzynkę powieszona jak w Twoich warunkach to musiałbym wejść do domu,
    spojrzeć na coś:(no właśnie na co? na klawiaturę od alarmu? jakieś świecące diodami
    pudełko na ścianie?, czy może tableta odpalić i aplikację żeby zobaczyć czy coś w
    skrzynce jest?) i udać się do skrzynki aby wyjąć korespondencję.

    Bywajacy tutaj na grupie Jarek.P w swoim dzienniku budowy opisal taki patent ze
    skrzynka - podlaczyl to do centralki alarmowej i na manipulatorze dotykowym we
    wiatrolapie pojawia sie kopertka.

    Ja bym wpial do OpenHABa a na smartfonie/tablecie widgecik do sygnalizacji. Bo na
    uruchamianie aplikacji za leniwy jestem ;)

    > Ta opcja z automatyka jakoś mniej wygodna się wydaje.
    > Ale jak kto lubi to może i kamerę w skrzynce mieć żeby zdalnie odczytać nadawcę
    listu;).
    > Podobnie jak z przekierowaniem domofonu na komórkę: mniej skomplikowana wydaje mi
    się sytuacja że ktoś dzwoni na domofon, nikt nie odbiera, więc ten ktoś zakłada że
    nikogo nie ma w domu i idzie skąd przyszedł od sytuacji że jestem w Egipcie, ktoś
    dzwoni na domofon, ten przekierowuje to na komórkę i musze tłumaczyć że ok w
    domofonie mnie słychać ale w domu to mnie nie ma tylko mam taki mądry domofon itp.
    Kwestia niekomplikowanie prostych rzeczy.

    Chyba tu na grupie ktos juz opisywal takie historie :)

    bajcik