  • Data: 2014-10-22 00:18:48
    Temat: Re: Czyszczenie komina przez kominiarza
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake> szukaj wiadomości tego autora

    "Adam" wrote in message
    news:8e49312c-e0d9-45d3-83dd-9670ccfd60f5@googlegrou
    ps.com...

    > [...]
    > W ogole mnie nie interesuje co mysla o mnie jakies internetowe nicki -
    > pisze tylko jak ja zyje, moze sie komus spodoba i wybierze podobnie :-)

    OK :) Ale dopuść do świadomości, że więkoszść mieszkańców
    metropolii typu Londyn, Paryż czy NY nie chciała by być nawet 5 minut
    w takiej (bez urazy;) dziurze, jak Wodzisławiec Śląski, nie mówiąc już
    o tym, aby spędzić tam całe życie.

    wolim, który w sumie rozpoczął ten uroczy flame ;) pewnie też
    ma już dosyć prowincji. Podobnie jak kiki i parę innych osób.
    Ludzie są różni i mają różne potrzeby. Tobie dobrze się tam mieszka
    i fajnie - zgoda.

    I nie dodaję że "nie wyobrażam sobie jak można w własnej woli mieszkac..."
    ... albo też - "... że pewnie tylko za pracą..."

    Pozdrawiam,
    Aleksander.