  • Data: 2014-10-22 00:27:49
    Temat: Re: Czyszczenie komina przez kominiarza
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake> szukaj wiadomości tego autora

    "Adam" wrote in message
    news:7b4b44fe-1822-47ca-8f7d-bd3eebb877a9@googlegrou
    ps.com...

    > Zwariowalbym - i nie chodzi o sama prace (bo zdarzaly sie akcje ze u siebie
    > pracowalem non stop po 50h np. bez snu :) tylko o ten brak mozliwosci
    > wiekszego rozwoju i kogos wyzej, kto by mnie kontrolowal. Nienawidze tego
    > - wolny jestem i robie co chce i jak chce :-) Czulbym sie troche jak
    > niewolnik.

    O właśnie o tym mówię... ten leciutki ton - hmmm jak to nazwać,
    pychy, zadufania... - nie wiem, a może to tylko ja tak Ciebie
    odbieram - trzeba by zapytać innych grupowiczów ;)

    Swoją drogą, to trochę dziwne, że nie czujesz się jak niewolnik.
    Pracujesz na swojego Pana i jedynie raz na 4 lata możesz wybrać,
    czyim niewolnikiem chcesz być ;)))

    Pozdrawiam,
    Aleksander.