    From: "Ergie" <e...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Darmowe Doładowania e-mail: b...@g...com
    Date: Mon, 16 Feb 2015 10:31:41 +0100
    <9...@g...com>
    <mbhr4l$ooc$1@node2.news.atman.pl>
    <8...@g...com>
    <mbif2f$m59$1@node1.news.atman.pl>
    <5...@g...com>
    <mbkk28$mj$1@node1.news.atman.pl>
    <a...@g...com>
    <mbl2f0$5qh$1@node2.news.atman.pl>
    <5...@g...com>
    <mboefr$6pv$1@node1.news.atman.pl>
    <1...@g...com>

    dyskusyjnych:147c0a8b-e3fa-44e4-bf0c-45eb77f6e919@go
    oglegroups.com...

    > Nic nie wywalcza jesli bedzie to w ustawie zakazane. A do glebokich zmian
    > potrzebna jest ustawa.

    Przede wszystkim potrzebna jest wola sejmowej większości. A tej od czasów
    AWS-UW brak. To zabawne że rząd tworzony przez związkowców był najbardziej
    gospodarczo liberalnym rządem w naszym 25-leciu :-)

    > Wszystko jedno - tu nie chodzi o 16 ze 25

    Ładne mi wszystko jedno :-)
    Zamiast trzech nauczycieli uczących po 18 godzin. Wystarczyłoby dwóch
    uczących po 27. 1/3 oszczędności - to są grube miliardy,. Górnicy mogą się
    schować.

    > - chodzi o to jaka przyjmiemy filozofię państwa. Szkoła ma uczyc i
    > wychowywac czy być fajna?

    Szkoła ma uczyć. Rodzice mają wychowywać.

    > Wybierzmy i dajmy narzedza skuteczne nauczycielom,

    A jakich to narzędzi im brakuje?

    > odciążmy z biurokracji -ilosc godzin to rzecz absolutnie wtórna.

    Z jakiej biurokracji? Znowu wyolbrzymiasz jakiś nieistniejący problem.
    Przygotowanie konspektów lekcji to czynność w zasadzie jednorazowa no i
    oczywiście są gotowce z których większość korzysta modyfikując je tylko
    wedle własnych upodobań wraz ze zdobywaniem doświadczenia. Nauczyciel
    matematyki świeżo po studiach tak czy inaczej nie ma jeszcze doświadczenia i
    nie potrafi sam ocenić czy więcej czasu potrzeba na wyjaśnienie
    trygonometrii czy na ułamki.

    > Filozofia rządzi wszystkim.
    > Czy przestępców należy karac, czy resocjalizowac?
    > Czy ważniejsza jest jednostka czy społeczenstwo?
    > Zabijac ludzi czy nie?
    > I tak dalej...

    To co przyniesie większa korzyść społeczeństwu. Jeśli ktoś siedzi w
    więzieniu za niepłacenie alimentów to społeczeństwo go utrzymuje i to samo
    społeczeństwo musi płacić zasiłki dla rodziny pozbawionej alimentów.
    Idiotyzm w czystej postaci. Z drugiej strony terrorysta siedzący w więzieniu
    na dożywociu i cotygodniowy zamach i branie zakładników z żądaniem jego
    uwolnienia to wynik zbyt pochopnej rezygnacji z kary śmierci.

    > Wciąż to słyszymy - ale przeanalizuj - polacy pracują najwiecej w europie.

    Wielokrotnie prostowane kłamstwo zarówno co do treści jak i faktów.

    W pracy spędzamy więcej czasu niż średnia europejska (ale wcale nie
    najwięcej) ale wcale nie pracujemy! Nasza wydajność to sporo poniżej 50%
    średniej wydajności.

    Dlaczego tak jest? Bo sporo osób albo nic nie robi albo nie robi nic
    pożytecznego. Wyżej masz napisane jak podnieść wydajność nauczycieli o 33%.
    To samo można zrobić z urzędnikami, górnikami itd. Wszyscy którzy maja
    płacone za bycie w pracy a nie za rzeczywiste pracowanie przyczyniają się to
    tak kiepskich wyników.

    [ciach lewackie bzdury]

    > A ja nie mówie ze bedzie obiektywna -mowie ze bedzie czwartą władzą,

    No to jak nie będzie obiektywna to nie będzie czwartą władzą tylko kolejną
    przybudówką opozycji.

    > poinformuje społeczeństwo o kazdym wykrytym przekręcie. To dla nas lepsze
    > niz być tuba propagandową kryjącą błedy i
    > przestępstwa.

    Nie poinformuje o każdym tylko wyolbrzymi drobne potknięcia rządu a będzie
    milczeć o opozycji.

    > czasem patrze w republike -o hofmanie były informacje z przekrecił, ze go
    > wyrzucili z partii.

    Nie, nie jak go wyrzucili. Czy były informacje _zanim_ go wyrzucili. To jest
    istotne - czy zadziałała rola czwartej władzy czy tylko tuba propagandowa:
    patrzcie u nas jest ok, bo nawet jak ktoś jest zły to go wyrzucamy.

    > Dokładnie takie stanowisko miała nieboszczka unia wolnosci - to my
    > jestesmy ynteligencja, my wiem lepiej co dla was, ciemniaków, dobre :)

    Sugerujesz że to UW głosowała na SLD? Nie, to nie UW to większość
    społeczeństwa głosowało na nich mimo wszystkich wielkich afer. I bynajmniej
    nie dlatego że byli manipulowani przez media , ale po prostu dlatego że
    jeszcze nie dorośli do demokracji.

    > http://wyborcza.pl/1,75475,16254870,Teatr_Polski_we_
    Wroclawiu_tonie_w_dlugach__Co_dalej_.html

    No to na ich miejsce powstanie inny. Aktorzy i wodzowie nie znikną w czarnej
    dziurze.

    > i nie jest impreza dofinansowana? Nie wierze :)

    Nie musisz :-) Wystarczy że sala jest pełna widzów i już wszystko na siebie
    zarabia. 450 miejsc * 50zł = 22,500 wpływów z samych biletów.

    > maciarewicz zrobił liste, ups, złe nazwisko... Ale lista cholera -
    > dobra...

    No właśnie czyli nie proponował powszechnej lustracji a według listy.
    Wracamy do punktu wyjścia. Twierdziłem że nikt jak dotąd nie zaproponował
    powszechnej lustracji wszystkich rządzących po kolei.

    > jeszcze raz zarzucisz mi kłamstwo to, o ile cie szanuje, przestane z toba
    > gadac. Kłamstwo zakłada nieuczciwosc. Moge byc zle poinformowany - ale nie
    > jestem nieuczciwy.

    Żyjemy w czasie internetu możesz być dobrze poinformowany. Więc jeśli
    piszesz: "Co ona osiągneła? -dokładanie nic." zamiast choćby zerknąć do
    wikipedii to co to jest jak nie nieuczciwość?

    Wikipedia: 2 lata i 106 projektów zmian ustaw.
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Komisja_Nadzwyczajna_%2
    2Przyjazne_Pa%C5%84stwo%22_do_spraw_zwi%C4%85zanych_
    z_ograniczaniem_biurokracji

    > Zatem - pan z plastikowym sobowtórem ogłosił ze ma na biurku 57tys
    > problemów.
    > Jestes w stanie wykazac ze ilosc spraw załatwionych przez ta instytucje w
    > stosunku do zapotrzebowanie była daleka od zera?

    Masz wyżej. 106 projektów zmian w ustawach w ciągu dwóch lat to całkiem
    sporo. To byłą jedna z bardziej "płodnych" komisji w dziejach sejmu.

    > wylicz jak moje załozenie jest bardzo różne od zera i wtedy sie odnies.

    Do czego mam się odnosić Ty już _wiesz_ że oni nic nie osiągnęli. Fakty nie
    mają dla Ciebie znaczenia więc po co mam o nich pisać?

    Pozdrawiam
    Ergie