  • Data: 2013-09-21 09:54:55
    Temat: Re: Dla Ergiego w celu wiekszego zadowolenia :-)
    Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maniek4" <r...@s...won> napisał w wiadomości
    news:l1jh8a$a6h$1@usenet.news.interia.pl...

    > Nie interesuje mnie tekst o Smolensku. Interesuje mnie tekst o drogach.
    > Gadalismy tu nie raz jak to w kraju jest pieknie, jakie to drogi powstaja,
    > a tu okazuje sie, ze kolejnu zonk.

    Ale sugerujesz, ze o zonkowatosci decyduje tekst publicysty?

    1. W zadnym kraju nie znajdziesz ogolnego zadowolenia ze stanu drog, ani w
    ogole z jakisci uslug jakie panstwo realizuje za pobierane podatki.
    2. Jesli jezdzisz i obiektywnie podejdziesz do rzeczywistosci, to nie ma
    sily - przyznasz, ze drogi sie polepszaja (nie wskazuje czyja to zasluga,
    choc po mojemu w ogromnej czesci UE). Przy czym dotyczy to glownych arterii,
    i taka polityka ma sens.