  • Data: 2015-07-22 18:50:04
    Temat: Re: Do Kogutka/Zenka odnośnie kosztów posiadania domu
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 22 lipca 2015 16:28:56 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > Z wyobraźni też pała ci się należy. Tak wiem, adaś na 100% nie będzie miał
    > żadnych kolizji bo jeździ najlepiej na świecie oraz potrafi siłą woli
    > wpływać na innych uczestników dróg. Oraz grad. Ale weź pod uwagę, że
    > statystycznie komuś się jednak coś przydarzy i ASO będzie zadowolone.

    Jest cos takiego jak ubezpieczenie AC, wygoogluj - dowiesz sie czegos nowego :D

    PS. Nie wiem czy wiesz ale nie ma zadnego obowiazku napraw w ASO. Ba, nawet
    nie ma obowiazku robienia przegladow gwarancyjnych w ASO. Moglbys robic
    naprawy dalej u swojego Mirka :D Zdziwiony, co? Tyle nowych informacji...

    --
    Adam Sz.