  • Data: 2015-07-22 22:45:32
    Temat: Re: Do Kogutka/Zenka odnośnie kosztów posiadania domu
    Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:26d29ed7-bcc9-46a8-b4e9-b9be605d0c34@go
    oglegroups.com...

    W dniu środa, 22 lipca 2015 21:28:21 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    >Jakie znizki chopie. Mam ubezpieczenie na 100% bez zadnych wkladow wlasnych
    >i ew. zwyzek przy wypadkach.

    Zniżka w cenie pojazdu matole, skąd ci się wzięły zniżki na ubezpieczeniu to
    tylko ty wiesz. Ale chyba raczej nie wiesz.

    >VW Leasing - ale co to ma do rzeczy? Leasingowalem kilkanascie samochodow,
    >a nawet motocykl, z ktorego tez sciagalem za szkode z AC i zawsze w razie
    >stluczek dostawalem wyceniona przez rzeczoznawce kase do reki i naprawialem
    >auta sam, zwykle niezle na tym zarabiajac. Firmy leasingowe maja to
    >gdzies :D

    Zatem rzuć okiem na OWUL VW Leasing

    § 12 Obowiązek ubezpieczenia
    15. Jakiekolwiek naprawy przedmiotu leasingu, w tym będące rezultatem
    zdarzenia ubezpieczeniowego, będą dokonywane wyłącznie w autoryzowanej
    stacji obsługi dla danej marki pojazdu. W razie niedopełnienia tego
    obowiązku Finansujący może żądać od Korzystającego zapłaty kary umownej w
    wysokości 20% wartości początkowej przedmiotu leasingu, za każde naruszenie
    tego obowiązku

    Tak, matołek adaś nie wie jakie dokumenty podpisuje.