  • Data: 2015-07-22 19:56:53
    Temat: Re: Do Kogutka/Zenka odnośnie kosztów posiadania domu
    Od: dddddddd <f...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-07-22 o 19:42, Kris pisze:

    > Ja za swoje 39m2 dostaję miesiąc w miesiąc 850zł na czysto.

    ja wynajmowałem krótko i za 35m2 dostawałem 900zł, ale do 400zł na
    miesiąc i pewności że cię za miesiąc nie wyrzucą to dalekie...
    nie chce mi się liczyć ile kosztuje mnie utrzymanie domu bo nie mam tych
    cyferek w głowie, ale o ile dobrze kojarzę:
    podatek 120zł rocznie (a może kwartalnie, w sumie nie pamiętam bo płacę
    raz do roku a rok temu przyszło pismo że zapłaciłem dwa razy więc w tym
    roku nie płaciłem)
    śmieci 30zł/m-c (płaciłem więcej, ale stwierdzili chyba że za mało,
    zrobili kontrolę o której zostałem poinformowany po fakcie i obniżyli
    opłaty o połowę :)
    ...no i nie mogę sobie przypomnieć jakie jeszcze opłaty mam w domu
    oprócz prądu, gazu czy wody.
    remonty? no w to wkładam bo chcę mieszkać tak jak mi się podoba, ale z
    takich wymaganych to pokrycie dachu (styropapa) - ok. 6000zł

    Łukasz