  • Data: 2015-07-22 22:36:27
    Temat: Re: Do Kogutka/Zenka odnośnie kosztów posiadania domu
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 22 lipca 2015 21:28:21 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > Co ma do rzeczy ubezpieczenie? Mowa jest o uzasadnieniu dla zniżki.

    Jakie znizki chopie. Mam ubezpieczenie na 100% bez zadnych wkladow wlasnych
    i ew. zwyzek przy wypadkach. Idz do Warty to sobie tez takie kupisz.
    Korzystalem kilka razy - najwyzsza szkoda to na nissanie 350z byla na 35k
    - wyplacili i nadal ubezpieczali na takich samych warunkach.

    > Rzeczywiście jestem zdziwiony. Nawet bardzo. Jaka to firma leasingowa?

    VW Leasing - ale co to ma do rzeczy? Leasingowalem kilkanascie samochodow,
    a nawet motocykl, z ktorego tez sciagalem za szkode z AC i zawsze w razie
    stluczek dostawalem wyceniona przez rzeczoznawce kase do reki i naprawialem
    auta sam, zwykle niezle na tym zarabiajac. Firmy leasingowe maja to
    gdzies :D

    Jak zwykle dorabiasz jakies niestworzone teorie - wypadaloby zadac pytanie
    ile kupiles samochodow w zyciu w leasing, ile z nich bylo nowe i ile mialo
    stluczki? Ja od 1999 mialem tego od cholery wiec wiem jak jest w praktyce :D

    --
    Adam Sz.