  • Data: 2010-10-01 06:48:21
    Temat: Re: Dom za 20 000 zł
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:c1.01.3Ms86b$IuE@mike.oldfield.org.pl...

    > Tak - moje zarobki i bezrobocie mgr inż po studiach.

    > No tak patrząc na kolegów z technikum, to dalej teza się utrzymuje.

    > Popatrz, własnie do mnie headhunterzy zadzwonili. Widać oni o tym nie
    > wiedzą.

    Ale chyba nie zaprzeczysz, że wiele stanowisk jest przed Tobą zamknięte z
    powodu braku wykształcenia wyższego.
    Nieważne czy jesteś super fachowcem czy też nie po prostu pewnych funkcji
    czy prac nie możesz wykonywać, bo wymagane jest wykształcenie wyższe,
    dlatego też wiele osób się pcha na studia, zwłaszcza, że obecnie tak łatwo
    je można ukończyć.
    Co najwyżej bez wykształcenia nawet średniego w tym kraju można być
    prezydentem - tu nie trzeba żadnych kwalifikacji :D