eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieDomofon z interkomem wewnętrznym, a czytnik kart przy bramce › Re: Domofon z interkomem wewnętrznym, a czytnik kart przy bramce
  • Data: 2015-06-08 23:45:36
    Temat: Re: Domofon z interkomem wewnętrznym, a czytnik kart przy bramce
    Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

    Maniek4 wrote:

    > Nie rozmawiamy o wierze. Nie pytam duchy z za rogu antykatolikow.
    > Problem tej dyskusji tez Cie nie dotyczy jak mniemam a prezentujesz tu
    > swoj niby poglad tylko po to zeby zaprotestowac przeciw nauce kosciola.
    > Stajesz sie adwokatem nieswojej sprawy w imie bycia przeciw w zupelnie
    > innej sprawie i podejrzewam, ze gdybys mial dylemat zabic swoje
    > nienarodzone dziecko to nie bylbys w stanie podjac takiej decyzji jak
    > wszyscy wrazliwi ludzie.

    wydajesz sądy nie mając pojęcia o mnie. I nie wiesz jakie decyzje
    podejmowałem. Ciekawe, ze jak co do czego przychodzi to Ci bogobojni
    lecą do kumpla lekarza po aborcję.

    > Nuda.
    > Odmowil bo takie jego prawo.

    nie odmówił. Przeciągał niepotrzebne badania do czasu aż ustała prawna
    możliwość usunięcia ciąży. Ten odważniak nie miał nawet jaj by
    powiedzieć, zę odmawia.

    >To nie jedyny ginekolog w Polsce.

    patrz wyżej

    > Gdybys byl obiektywny to nie zapomialbys, ze to bylo zaplodnienie
    > invitro. Ta ponoc bezpieczna metoda zajscia w ciaze. Ktos sie bawi w
    > zaplodnienie, ryzykuje, wie jakie moga byc konsekwencje a pozniej lekarz
    > zly, bo nie bierze udzialu w zabawie? To nie jest odpowiedzialne
    > zachowanie zrzucac na kogos odpowiedzialnosc za wlasne decyzje.

    jako lekarz wie, że nie ma bezpiecznych zabiegów. poza tym w tym
    momencie to w jaki sposób zostało dokonane zapłodnienie nie ma
    znaczenia.

    > Kilka niestety. Glupek w wieku 40 lat zabawial sie z wyrwanymi
    > panienkami z fast fudu. Jak byl problem to sponsorowal taki oto zabieg.
    > To prawde mowiac jedyne powody jakie znam aborcji w ogole. Co to zmienia?

    to, żę patrzysz na śwait przez spore ograniczenie wiedzy

    > Problemu nie ma jak matka od razu pozbedzie sie praw rodzicielskich.
    > Niestety nie zawsze tak jest. Ale to co napisales jest zastanawiajace.
    > Bo co to niby znaczy, ze prolifowcy nie garna sie by dziecmi sie
    > opiekowac? To ma byc powod zeby je zabijac dla ich dobra? Tak bez
    > pytania co o tym mysla? Chcialbys zeby ktos Cie zabil dla Twojego dobra?

    grupa komórek nie wie, ze została zabita. Więc byłoby mi wszystko jedno

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?