  • Data: 2009-03-26 07:34:30
    Temat: Re: ELEKTRYCY ! - podpowiedzcie :) Różnicówka a kotłownia
    Od: Sebcio <s...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    gargamel pisze:

    > ok, nie będę wyzywał od *** i nie będę wyliczał braków w podstawowym
    > wykształceniu, powiem spokojnie:O)

    A ja mam prośbę - pisz nie robiąc błędów ortograficznych. Nawet jeśli
    chciałbyś tłumaczyć swoje partactwo językowe dysgrafią, technika daje do
    ręki narzędzia do sprawdzania pisowni. Darmowe, wbudowane w klienta poczty.

    Po drugie - nie próbuj nawet wyzywać innych od czegokolwiek i wskazywać
    na czyjeś braki w podstawowym wykształceniu, skoro nie masz pojęcia o
    tym co piszesz.

    > normy elektryczne wymagają minimalnej impedancji do uziemnienia na
    > poziomie 50kOmów (dla zasilania do500V) wiec takie urządzenie

    A ja zadam Ci pytanie - dla jakiej częstotliwości podajesz tą
    impedancję ? Bo w ramach darmowej lekcji powiem Ci, że parametr ten
    określa się dla obwodu prądu zmiennego przy ściśle określonej wartości
    pulsacji.

    > po co chcesz filtrować zakłucenia sieciowe do uziemienia?:O)
    > nie poważny jesteś?:O)

    On jest poważny a Ty niedouczony. Sygnał niewspółbieżny (czyli
    różnicowy) musi zostać odprowadzony do ziemii, gdyż innej drogi nie ma.
    Sygnał współbieżny jest tłumiony w cewce bifilarnej.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio