    From: Trybun <I...@j...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm,pl.rec.dom
    Subject: Re: Electro.pl i reklamacja Monstera
    Date: Wed, 21 Aug 2013 19:18:17 +0200

    > "Trybun" kv2qu1$56j$...@u...news.interia.pl

    > Liczbę. :)
    >
    > Teraz już wiem, tuż po zakupie nie wiedziałem.

    Ilość=liczba..
    ;-)

    > Nazwa może być dowolna. Co więcej -- sam się ustaw jako
    > domyślny, o ile będzie poprawnie ,,skonfigurowany''.

    Żeby się nie myliło lepiej nazwać prawdziwym imieniem. Być może w
    "Bestii" tak jest, ale w moim sprzęcie zawsze muszę dokonywać wyboru
    ręcznie.

    > To działa juz od dawna. I nie trzeba niczego dodawać -- można
    > wywalić wpis 'internet'. Ace w tym miejscu ma 'internet+MMS'.

    Wpis "internet" nie ma nic wspólnego z MMSami. Spokojnie można go usunąć
    i nie stracić możliwości operowania MMSami.

    > Aero2 pisze wyraźne -- nic nie ustalać poza wpisem w poletu 'APN'.
    >

    > Przerobiłem sporo tabletów i smartfonów obsługujących Aero2.

    No to ja już sam nie wiem na czym polega problem z którym zgłaszasz się
    do sprzedawcy...

    > Tak.

    > Polecam obejrzenie Idola. Jednobryłowe tak zwane. Wstydliwe
    > do tego stopnia, że nic tam nie rozbierzesz. :)

    Raczej już nie wybiorę produktu firmy Alcatel (no chyba że jako pierwsza
    wprowadzi system Ubuntu do swoich telefonów), ale myślę że telefony w
    których nie ma dostępu do baterii muszą mieć jakiś zewnętrzny przycisk
    umożliwiający restart urządzenia.