  • Data: 2015-12-14 20:34:34
    Temat: Re: Frezarka poleci ktoś
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 14 grudnia 2015 20:14:55 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:

    > aaaa tak mnie naszło ale odnosnie PC -adam , wiemy ze spreżarki sa długotrwałe, ale
    spodziewasz sie ze elektronika sterująca wytrzyma 30lat? Masz jakis plan awaryjny? Bo
    jesli to rohs to raczej tego nie widze...

    W mojej PC elektronika jest prawie home-made, jakby mi to naprawde duplo
    to bym sam taka plytke wytrawil i polutowal ;) Tylko procek zaprogramowac.
    To jest wlasnie zaleta tej PC - ona nie jest naszpikowana elektronika.

    Zreszta, poki co leza mi w pudle dwa dodatkowe sterowniki ktore od dwoch lat
    producentowi mam odeslac i zawsze mi to z glowy wyleci (podeslali mi cale
    sterowniki z nowym softem jakis czas temu :D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.