  • Data: 2010-05-25 11:46:26
    Temat: Re: Gładź gipsowa wrażliwa na uszkodzenia
    Od: czupakabra <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 25 Maj, 11:57, "szat" <2...@1...com> wrote:
    > Hej
    > Czy jest jakiś sposób na utwardzenie gładzi gipsowej ? Pól roku temu robiłem
    > gładź i mam teraz w ścianach w cholerę dziur, a to rogiem szafki uderzyłem,
    > a to suszarką zaczepiłem, a to zamkiem z kurtki. Nie spodziewałem się że to
    > takie wrażliwe, mieszkałem w bloku to można było młotkiem w ścianę uderzać
    > bez praktycznie żadnych efektów ubocznych.

    Bo to był tynk cementowo-wapienny - gips nie jest odporny mechanicznie
    (nie mówiąc o niskiej odporności na wilgoć), a triki stosowane przez
    wykonawców ułatwiają im pracę ale nie polepszają właściwości
    "użytkowania" gipsu.
    Chcą mieć gładkie ściany można spokojnie sięgać po tynki cementowo-
    wapienne i wapienne - jest dużo wersji tynków "gładkich" i gładzi nie
    gipsowych.

    pozdrawiam
    Sebastian