eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieGrzanie gazem. Moje obserwacje i pewnie kolejna dyskusja;) › Re: Grzanie gazem. Moje obserwacje i pewnie kolejna dyskusja;)
    From: "Amir" <d...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Grzanie gazem. Moje obserwacje i pewnie kolejna dyskusja;)
    Date: Thu, 22 Dec 2011 10:13:28 +0100

    > Dziewczyna która ze mną pracuje(mieszkanie 80 m2) dostała właśnie
    > rachunek za gaz za dwa poprzednie miesiące- 720 zł.
    To tragedia, ja za cały dom miałem rachunek za dwa mies na 730zł a oprócz
    CO to w tym było jeszcze CWU i gotowanie. Wg mnie za dużo płaci za
    ogrzewanie.

    > Zeszłej zimy w najbardziej mroźnych miesiącach płaciła ponad 600 zł za
    > miesiąc.
    Ja za zeszłą zimę dostałem rachunek za gaz za 5 mies od końca grudnia do
    końca maja na 1900zł do tego spaliłem 1.5T brykietu po 450zł/T.
    Z tego jasno widać jak ona przepłaca za grzanie.

    Widocznie takie ma mieszkanie, jeszcze niedawno wynajmowałem mieszkanie
    z ogrzewaniem elektrycznym na poddaszu do tego narożne, jak wracałem po
    długim weekendzie
    w jednym pokoju było 5stopni w drugim 9 przy zamnkiętych drzwiach między
    pokojami, grzejniki
    na maksymalnej mocy nie potrafiły nagrzać tego mieszkania, o 2:00 miałem
    11stopni :)

    Znajomi nie chcieli mi wierzyć :). Naprawdę cięzko spi się w takich
    warunkach

    Po kilku dniach 18 udało się uzyskać w tym cieplejszym pokoju, w
    chłdoniejszym 11sotpni.

    Miejsca gdzie znajdowały się murłaty strasznie zimne, sufity bardzo
    chłodne, na dachu
    oczywiście śnieg stopiony. Zimą wyszło dlaczego takie tanie było mieszkanko
    do dziś jak przejezdzam obok stoi puste, co widać przez taras.

    Obok w mieszkaniu sąsiad ma gaz, szoda ze nie zapytałem ile płaci :) bo
    pewnie tez nie mało

    Pomieszkałem tam od Maja do Stycznia ale większośc czasu po prostu wolalem
    dojechac z rodzinnch stron po 100km zamiast tam nocować :)

    A mieszkanko robiło wrażenie, bardzo ładne nowy blok hehe.