eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieGrzanie gazem. Moje obserwacje i pewnie kolejna dyskusja;) › Re: Grzanie gazem. Moje obserwacje i pewnie kolejna dyskusja;)
    From: "/// Kaszpir ///" <z...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Grzanie gazem. Moje obserwacje i pewnie kolejna dyskusja;)
    Date: Thu, 22 Dec 2011 18:11:44 +0100

    >IMHO, bledami placimy za skok technologiczny w budownictwie,
    >nie nastepowala naturalna ewolucja w budowlance tylko nagly
    >przeskok ze starego na nowe :-))
    >Na szczescie jest duzo lepiej i taniej niz to bylo jeszcze
    >10lat temu.
    >Inna sprawa to upadek etosu pracy (co za slowa) ..........;))))
    >Ale tak juz bedzie i widac to po pracownikach w kazdej branzy ;-)))
    >Popularnie sie to nazywanie dalekoposunieta specjalizacja

    Wiesz powoli wpada się u nas w PL w jakąś paranoję ...
    Nie można nikomu zaufać ani budowlańcowi ani mechanikowi ...
    To chore ...

    W normalnych krajach domy kupuje się od developerów. Domy na które jest
    gwarancja , domy które bardzo często są całkowicie urządzone ...
    Nikt nie szuka fuszerek ani nie studiuje budownictwa ...
    Jest gwarancja , firma jest ubezpieczona i firma wie że jak coś schrzani to
    będzie musiala naprawić i zapłacić odszkodowanie ...

    Jak to jest ci sami Polacy jadą za zachód i pracują dobrze i nie wala
    fuszerek , bo wiedzą że za walenie fuszerek wylecieli by od razu i nie
    zobaczyli pensji ...
    A u nas ???

    >pozdrawiam
    >swiatecznie
    >Adams
    >PS. Choinka juz stoi ? ;-))

    Dzięki i nawzajem ...
    Stoi , dziś jeszcze idę założyć światełka na choinkach przed moim domem ;)