  • Data: 2015-09-14 15:37:08
    Temat: Re: Halogen z czujnikiem ruchu wariuje
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 14 września 2015 14:39:19 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
    > W dniu poniedziałek, 14 września 2015 14:33:12 UTC+2 użytkownik > Są trzy
    mozliwości:
    > Tak podejrzewam
    działanie do normy. U mnie tak sie czasem działo.
    > Przetestuję
    > Nic takiego nie ma(przynajmniej nie widać)

    > Ten model nie ma takiej funkcjonalności. Jest tylko regulacja czasu i "ciemności"

    Ah, to masz ten kiłowaty typ.
    Tez mam pare takich. Szaleją podobnie ale zazwyczaj ich wyłączenie im pomaga.

    Sporo lepsze są takie z regulacja na trzy parametry. One nie dość że lepiej sie
    reguluje to dodatkowo nie padają tak szybko.
    Nie wiem czy te dwa typy są tak naprawde tylko tymi dwoma typami czy są jeszzce
    jakieś ich wariacje ale te podwójne zawsze mi sprawiały kłopoty.

    Co do punktu 3. to chodzi o to że ta czujka kiedy stygnie może sprawiać że jakies
    odbicie jej samej sprawi że się właczy.
    Wykryc łatwo. Nalezy zasłonić czujnik papierem i ja wyzwolić. Jak zgaśnie i nie
    zaświeci sie ponownie to znaczy ze raczej sie jakieś odbicie przyszwędało. Jak będzie
    nadal głupieć to nie ten trop.

    Łukasz Sczygiel