    From: "Ghost" <g...@e...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    <b...@g...com>
    <51f8242e$0$1253$65785112@news.neostrada.pl>
    <kt99n8$ien$1@usenet.news.interia.pl>
    <51f8e4bd$0$1265$65785112@news.neostrada.pl>
    <51f8fb6b$0$1267$65785112@news.neostrada.pl>
    <51fa0173$0$1256$65785112@news.neostrada.pl>
    <ktd7m5$1kn$1@usenet.news.interia.pl>
    <51fa4524$0$1458$65785112@news.neostrada.pl>
    <ktdk11$s6n$1@usenet.news.interia.pl>
    <51fa68a4$0$1465$65785112@news.neostrada.pl>
    <kteaol$i40$1@usenet.news.interia.pl>
    Subject: Re: Hej Kris
    Date: Thu, 1 Aug 2013 21:29:52 +0200

    Użytkownik "Maniek4" <t...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:kteaol$i40$1@usenet.news.interia.pl...

    > Ja az tak nie celebruje siedzenia przy kompie.

    Ja nie celebruje, ja pracuje - cokolwiek robie musze miec wygode, tak by moc
    maksymalnie skupic sie na robocie.

    > Uklad klawiatury mam w dziesieciu palcach od lat nastu.

    Nigdy nie mialem. "Parcia na" tez nie.

    > Moj pierwszy kontakt z komputerem w zyciu rozpoczal sie nauka pisania na
    > klawiaturze. Z tego punktu widzenia nie rozumiem podswietlanych klawiatur,
    > czy lampek pod USB. Nie rozumiem tez dzisiejszego pokolenia skazanego na
    > komputer bez ambicji traktowania klawiatury tak naturalnie jak podcieranie
    > tylka, zamiast klepania dwoma palcami. Zatem wszystko mi jedno czy siedze
    > na kanapie, przy biurku, czy lezac na trawie z komputerem na brzuchu. O
    > ile rzecz jasna praca nie wymaga wiecej miejsca.

    Ale to przeciez nie tylko klawiatura bo i mysz, no ogolnie wygoda.

    > No jak tam sobie wolisz..

    Nie wole, to obiektywny czynnik.

    > Na codzien uzywam kilkudziesieciogigowych baz danych. Wyszukanie czegos na
    > dysku SSD z prockiem i5 w najmniej sprzyjajacej temu maszynie, czyli
    > cienkim laptopie 13,3 trwa doslownie pare sekund. Do projektowania baz
    > danych tez nie potrzeba ogromnych mocy, wiec nie wiem do czego Ci cos
    > znacznie lepszego.

    :-)
    Uwierz, ze jesli Tobie starcza, nie musi zawsze starczac. I nie liczba
    rekordow jest tu krytyczna, a komplikacja przetwarzania. Taki sklep
    internetowy to stopien komplikacji najprostrzej hulajnogi. Podczas gdy
    naprawde zlozone aplikacje to powiedzmy... okret podwodny.